loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 242 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آیت الله بهجت:
ائمه (ع) فرموده اند شما خود را اصلاح کنید
ما خودمان به سراغ شما می آییم و لازم
نیست شما به دنبال ما باشید!
چه قدر بگوییم که حضرت صاحب (ع)
در دل هر شیعه ای یک مسجد دارد!

***

جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار

جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار

جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . .؟

***

اگر "خضر راهی" یافتی
بودای نجات دهنده ای بر تو ظاهر شد
و امام موعود غایب ظهور کرد
باید همچون "بایزید" از "بایزیدی" خویش همانند ماری
که پوست بیندازد به در آیی
و همه او شوی
که او همه تو خواهد بود
و یک دیگر هم و همدیگر هم خواهید گشت

***

دنیا طلبان دل نگرانی دارند
،بیم خطر جنگ جهانی دارند،
مهدی طلبان کفن پوشندهمه،
چون بیعت صاحب الزمانی دارند-
یامهدی(عج)

***

غافل مشو شاید نظری شد امشب
شاید که مبارک سحری شد امشب
شاید که بخاطر امام هشتم
از یوسف زهرا خبری شد امشب

***

هایاندادی حرمون
یخیلماسین علمون
دولانما چوللری گل
گوزاوسته گوی قدمون

ترجمه

کجاست منزلت آقاجان
الهی که پرچمت همیشه استوار باشد
بیا واین بیابان گردی را تمام کن
و قدم بر چشمانم بگذار
اللهم عجل لولیک الفرج

***

این جمعه هم مثل همیشه
من منتظر بودم بیایی
خواندم دعای عهد را باز
گفتم امام من کجایی؟

تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات

***

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت
عمریست که کارم همه در حال دعا رفت

***

مهدی جان...
مارا به جبر هم که شده سر به راه کن
خیری ندیده ایم از این اختیارها

***

همه میگن :
شاید این جمعه بیاید ...
شاید...
بیاید و انتقام سیلی مادر بگیرد
بیاید و گوید به عالم که فقط :
حیدر امیر المومنین است
بیاید و عدالت بپا کند
اما ...
او آمده !!!
ما نیامده ایم !!!
با بی نمازی ، بی عفتی ، بی حجابی ، بی عدالتی ، نگاه به نامحرم و...
ما باید بیاییم
آری او آمده اما
گناهانمان اجازه دیدار نمیدهند
من میگویم :
شاید این جمعه بیایم...
شاید دل را پاک کنم ، به امیدش دیدارش و ...
شاید..

***

اگر چه روز منو روزگار میگذرد
دلم خوش است که با یاد یار میگذرد
چقدر خاطره انگیزو شاد و رویایی است
قطار عمر که در انتظار میگذرد
الهم عجل لولیک الفرج

***

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
یک قدم مانده ، زمین شوق شکفتن دارد
تعجیل در فرج آقا صلوات

***

تقصیر من است اینکه،کم می آیی/هرگاه شدم اسیر غم می آیی/این جمعه و جمعه های دیگر حرف است/آدم بشوم،سه شنبه هم می آیی

***

بازآ که در فراق تو چشم امیدوار
چون گوش روزه دار بر الله اکبر است
اللهم عجل لولیک الفرج

***

هر کجا سلطان هست،دورش سپاه ولشگر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است؟
با خبر باشید ای چشم انتظاران ظهور
بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است.....

***

نيستان تا نيستان آتشي در ناله ها بيداست
عطش مي بارد از جشمم،نكاهم خيره بر صحراست
ومن هر شام تيغم را جلا با اشك و خون دادم
‏ كه همراهي كنم شايد سواري را كه با فرداست



الهم عجل في فرج مولانا و امامنا صاحب الزمان

***

از همان روز که مسکین سرای تو شدم
به تو سوگند نمک گیر عطای تو شدم
گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد
من کنم ناز به عالم که گدای تو شدم

اللهم العجل لولیک الفرج

***

عاشق که شدی خطا نباید بکنی
حتی به خودت جفا نباید بکنی
حالا که شدی چشم به راه مهدی(عج)
جز بر فرجش دعا نباید بکنی…
اللهم عجل لولیک الفرج

***

چشم آلوده كجا ديدن دلدار كجا/دل سرگشته كجا وصف رخ يار كجا/كاش در نافله ات نام مرا هم ببري/كه دعاي تو كجا عبد گنهكار كجا

***

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب
السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)

***

باز است کتاب کهنه درد/غمنامه کوچ تلخ یک مرد/هر واژه کنار یک ستاره/در پاورقی نوشته برگرد
اللهم عجل لولیک الفرج

***

همه شب تا به سحر چشم به راهت هستم
صنما منتظر چهره ی ماهت هستم
دلم از شوق تو لبریز صفا شد امشب
به دل شب به تمنای نگاهت هستم
(یا مهدی ادرکنی) التماس دعا

***

یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...
السلام علیک یا صاحب الزمان

***

میگویند جمعه می آید ...
آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛
او خواهد آمد .

***

اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند
این خاک احترام به دریا نمی کند
نامت برای دفع بلا روی طاقچه است
ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .


اَللّــهُمَّ عَــجِّل لِــوَلیِّکَــ الــفَـرَج

***

یا مهدی هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر
یک عمری گرفته ای و مبادا رها کنی...
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 678
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1,225
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,652
  • بازدید ماه : 9,245
  • بازدید سال : 47,885
  • بازدید کلی : 446,056