loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 86 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت

خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

***

تو آن باران تند بی قراری که راهی غیر باریدن نداری ،

نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها نباری.

***

مثل باران چشمهایت دیدنی است ، شهر خاموش نگاهت دیدنی ست ،

زندگانی معنی لبخند توست ، خنده هایت بی نهایت دیدنی ست.

***

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام لاله پژمرده و زندانی ام

بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام.

***

همیشه ابرا می بارن اما همه عاشق ستاره ها میشن

مواظب باش چشمک ستاره ، گریه ی ابرو از یادت نبره..

***

یک ساعت که آفتاب بتابد

خاطره آن همه شب های بارانی از یاد می رود این است حکایت آدم ها ، فراموشی.

***

فیزیک بعدترها ثابت می کند در روزهای بارانی جای خالی آدم ها بزرگتر می شود …

***

سراپا خیس از عشق و باران …

در پاسخشان چه خواهی گفت اگر بپرسند : آستینت را کدامیک تر کرده است ؟

***

حالا تا بارون میگیره حس برگا رو میدونم …

***

عشق مانند بـــــاران است …

آنگاه که نیست همه آرزویش را دارند و وقتی هم که میاید همه میگریزند …

***

دنیای من همه جایش بارانی ست ؛

هر چه کمتر بدانی کمتر خیس خواهی شد …

***

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی

تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم

***

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

***

یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد

وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد

***

توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی

ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری

***

عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست

لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست

لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه

***

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون

نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی . . .

***

با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !

***

میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره

چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی

مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری ، همینطوره مگه نه

***

تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی.

***

طنین آشنای برف و باران ببین اکنون صدای برف و باران ،

زلالی و سپیدی درهم آمیخت میان خنده های برف و باران.

***

چو کودک زیر باران می دویدم ، چه نجواهایی که از باران شنیدم ،

من از آیات سبز آفرینش ، تماشایی تر از باران ندیدم.

***

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پائیز نشد همدم و همسایه من / به که گویم که تو باران زمستان منی.

***

سکوتم را به باران هدیه کردم / تمام زندگی را گریه کردم

نبودی در فراق شانه هایت / به هر خاکی رسیدم تکیه کردم.

***

بریز ای نم نم باران دلم خون شد ز تنهایی

اسیر دردم ای باران چرا دردم نمی کاهی ؟

ببار ای قطره ی مرهم ، زبانم تشنگی دارد

به این دل خسته عاشق که او هم عالمی دارد

***

آمدن را از باران بیاموز …

رفتن را از دل من !

***

عشق لالایی بارون تو شباست ،

نم نم بارون پشت شیشه هاست ،

لحظه شبنم و برگ گل یاس ،

لحظه رهایی پرنده هاست ،

لحظه عزیز با تو بودنه ،

آخرین پناه موندن منه

***

باران یعنی تو برمی گردی …

الان داره بارون میاد …

***

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ،

یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ،

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ،

میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

***

ﻧﻴﺎ ﺑﺎﺭاﻥ … ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ اﺵ ﻧﻜﻦ !

ﻣﻦ و اﻭ ، ﻣﺎ ﻧﺸﺪﻳﻢ …

***

مرا چه باک ز باران

که گیسوان تو چتری گشوده اند

مرا چه باک ز مرگ

که بوسه های تو پیغام های قیامند

بدرودهای تو

تکرارهای سلامند

***

تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

***

بارون و دوست دارم هنوز /  چون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیشه منی /  وقتی که بارون می باره . . .

***

بر سرم

چتر گرفت؛

به تماشا

ایستادند

باران و رهگذران

***

باران در گلوی من ابر کوچکی ست ، میشود مرا بغل کنی؟

قول میدهم گریه کم کند

***

نگاهم یاد باران کرده امشب ، مرا سر در گریبان کرده امشب ،

غم و فریاد من از این و آن نیست ، دلم یاد رفیقان کرده امشب.

***

همراز کویرم تب باران دارم. در سینه دلی شکسته پنهان دارم.

بر گوشه سنگ قبر من بنویسید من هر چه که دارم از رفیقان دارم.

***

پشت یک تنهایی شبی نمناک و بارانی ، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.

***

تا نباشد این جدایی ها ، کس نداند قدر یاران را ، کویر خشک می داند بهای قطره باران را…

***

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم بی تو من با چشم گریان سیل غم برد آشیانم.

***

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم ، چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم

یا من برسم به یار و یا یار به من ، یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 552
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 2,295
  • بازدید ماه : 6,894
  • بازدید سال : 45,534
  • بازدید کلی : 443,705