loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 2978 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

شاید مواقعی باشد که زن بخاطر عادت ماهانه قادر به انجام سکس با همسر خود نباشد . در این بین مرد باید صبر کند تا این دوره تمام شده و بعد به انجام سکس بپردازد .

 

حال شاید مرد دقیقا در طول دوره عادت ماهانه همسرش نیاز شدید جنسی پیدا کرد و کم نیستند مردانی که موقع پریود زن خود ، رفتارهای مثل اعصبانیت و کج خلقی را بخاطر نداشتن رابطه جنسی بروز می دهند .
در این مقاله قصد داریم روشهایی را برای انجام سکس در دوران پریود و مواقعی که قادر به دخول در واژن نیست بپردازیم . در دین اسلام رابطه جنسی در دوران حیض بشدت منع شده و حتی در صورت ارتکاب این عمل ، گناه محسوب شده و شخص حتی اگر با همسرش باشد موظف به پرداخت کفاره است .
از آنجایی که این دین آسمانی تمام ابعاد زندگی را مد نظر دارد تنها عمل دخول در واژن را نهی کرده و بشدت از آن در این دوران دستور پرهیز صادر فرموده است اما سایر مسائل مثل پیش نوازی، بوسه و ... را حرام نکرده و شوهر مجاز به انجام انها می باشد .
انجام سکس بدون دخول در واژن علاوه بر به ارگاسم رسیدن در دورانی که دخول ممنوع است کاربرد دارد و هم اینکه تنوع بسیار خوبی برای زوج محسوب می شود لذا بسیار مفید است .
برای روشهای بدون دخول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- پیش نوازی : در این روش زن و شوهر با بوسیدن و ماساژ هم همدیگر را مهیای به ارگاسم رسیدن می کنند . از نکات این روش این هست که باید وقت بیشتری را گذاشت برای انجام این کار . بدین معنا که با یک بوسه ودو مک سینه کار را تمام نکنند و بیشتر به پیش نوازی و ملاعبه بپردازند . از بوسیدن لب ها تا خوردن سینه ها . لیس زدن تمام بدن شامل گوش ، گردن ، سینه ، شکم پشت ران ها و... باید با دقت و آرامش خاصی انجام شود که تحریک بدنبال داشته باشد . گاز گرفتن های بسیار ملایم از سینه ، گردن و پشت ران ها باعث می شود حتی زن که در دوران پریود کمی مریض احوال هست به آرامش برسد .

 

2- سکس دهانی یا ساک زدن : این روش هم یکی دیگر از روش های ارضاء جنسی مرد هست که شوهر در دوران پریود همسرش می تواند برای به ارگاسم رسیدن خود از این تکنیک استفاده کند . در این سایت مقالات بسیار زیادی در مورد نحوه ساک زدن وجود دارد که با جستجو می توان آنها را مطالعه کرد .


3- سکس از طریق مقعد ( کون ) : این عمل زیاد توصیه نمی شود ولی عده ای از کسانی که مشکلی با این روش ندارند می توانند به دخول در مقعد همسرشان لذت برده و به ارگاسم برسند . ولی این تکنیک به علت وجود امراضی که در پی خواهد داشت توصیه نمی شود . اما روش هایی هستند که شبیه سازی می کند مثلا آلت تناسلی خود را بین دو گونه باسن گذاشته و با دست ساندویچ کنید ( یعنی بعد از اینکه آلت خود را بین باسن قرار دادید با دست باسن را فشار دهید تا تنگ شده و عمل دخول و خروج انجام دهید ). می توانید سر آلت تناسلی را بر روی سوراخ باسن گذاشته و تنها کمی بدون اینکه داخل شود فشار دهید تا به ارگاسم برسید .


4- Titsjob : این روش مخصوص مردانی هست که همسرشان سینه های تقریبا درشتی دارند که می توانند آلت خود را بین سینه های همسر قرار داد و عمل دخول و خروج را انجام داد تا موقعی که ارگاسم صورت گیرد . حتی در این بین زن می تواند کمی هم در حین دخول در سینه سر آلت نتاسلی او را بمکد و که این عمل بسیار لذت بخش است .


5- استمناء : اشتباه نکنید . شما نباید خود اقدام به استمناء کرده زیرا که این کار علاوه بر ضرر و فشار و خستگی چیزی ندارد . ولی اینکه بعد از پیش نوازی و انجام ترکیبی از روش های بالا می توانید دراز بکشید و همسر شما اقدام به انجام عمل استمناء برای شما بکند بدین معنا که دست خود را دور آلت تناسلی شما قرار دهد و بالا و پایین کند تا عمل دخول شبیه سازی شود و مرد به ارگاسم برسد . این عمل خود ارضایی محسوب نمی شود ( چون شخص خودش را ارضا نکرده ) و مطابق فتوای مراجع تقلید این عمل استمنا نیست و مشکلی از لحاظ شرعی ندارد .


6- سکس پا : این تکنیک در سه قسمت انجام می شود . بین رانها ، بین ساقها و توسط دو کف پا . مثل عمل واقعی دخول با هر پوزیشنی می توان زن را قرار داد و بعد با گذاشتن آلت تناسلی در بین ران های همسر عمل دخول را انجام داد . برای ساق و کف پا هم همین روش است و با قرار دادن آلت تناسلی مرد در بین ساق و کف پا می توان عمل دخول را انجام داد و مرد به ارگاسم رسید .
اینها روش هایی بود برای ارضا جنسی زن و شوهر در دورانی که عمل دخول امکان پذیر نیست . امیدوارم این روش ها مورد پسند همسران عزیز قرار بگیرد.
لطفا با نظرات خود ما را با ضعف هایمان آشنا سازید .

منبع:zanashoyi.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 10,144
  • بازدید سال : 38,286
  • بازدید کلی : 436,457