loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 1514 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

امروز قصد داریم در مورد یکی از مراحل سکس صحبت کنیم که طرفداران زیادی دارد چه در بین مردان و چه زنان.

 

خیلی از مردان و زنان در مورد اورال سکس یا سکس دهانی دارای تردید هایی هستند که در این مقاله کم و بیش به آن اشاره و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد .
سکس دهانی یا ( Oral Sex ) به نوعی از سکس اطلاق می شود که توسط دهان انجام می شود . این نوع رفتار جنسی یکی از مراحل پیش نوازی محسوب می شود که همسران را برای دخول آماده می کند .
سکس دهانی هم برای مرد و هم برای زن مقدور و قابل انجام است و هر دو از انجام دادن آن ( فاعل یا مفعول ) لذت می برند . اما همانطور که گفته شد این نوع سکس بر دو اساس است که یکی برای مردها و دیگری برای زن ها .
ساک زدن (Sucking  ) به نوعی از سکس دهانی گفته می شود که زن با دهان آلت تناسلی مرد ( کیر ) را مک و لیس می زند . شاید خیلی از زوج ها بگویند این رفتار بسیار زشت و ناپسند همچنین خیلی آلوده است !!
باید بدانیم که هیچ کسی در اتاق سکس نیست و این تنها بین زن و شوهر اتفاق می افتاد و باید با استفاده از این اعمال برای پیشنوازی لذت سکس را چند برابر کرد . اگر سکس را تنها در بوسه و دخول خلاصه کنیم بزودی شاهد سرد شدن زوجین و بی میلی آنها به سکس و نیز بی هیجان شدن آن خواهیم بود!
در دین مبین اسلام که باید گفت دین عقل است اینچنین اماده که زن و شوهر می توانند از هم هر نوع لذتی را ببرند و این می تواند به استحکام خانواده کمک کند . اگر زن و شوهر خود انواع نیاز های جنسیشان را بر آورده کنند دیگر نیاز به روابط پنهان ، چشم هرزگی و انواع انحرافات نیست زیرا که خلاء لازمه پر خواهد شد .
در مورد اینکه این عمل آلوده و کثیف است نیز باید توجه داشت که این کار باید بصورت کم کم و تدریجی انجام شود تا مراحل ناپسند بودن و فکر آلوده بودن آن بر طرف شود و با خیال راحت و خالی از هرگونه وسواس و استرس این کار انجام شود . ما برای اینکه استرس و فکر آلوده بودن این رفتار جنسی را دور کنیم .
مراحل به شرح زیر است :
1-    شستشوی آلت جنسی خود را به همسرتان بسپارید تا وی مطابق نظر خودش تمیز کند و هرگونه وسواسی در حین کار نداشته باشد یا اینکه شما در حضور او شستشو بدهید آلت تناسلی خود را تا مطمئن شود که تمیز شده است .
2-    از کاندوم یا از یک کیسه فریزر تمیز استفاده کنید و روی آلت خود بکشید تا از تماس مستقیم که شاید در اوایل خیلی جالب نباشد پرهیز شود .این کار باعث می شود که آب هایی از آلت تناسلی خارج می شود به دهان زن وارد نشود.
3-    به همسرتان بگویید کار خود را با بوسه از بدنه آلت شما شروع کند و کم کم به ختنه گاه برسد و سر ختنه گاه را ببوسد.
4-    در این مرحله او باید شروع به گاز گرفتن بکند و از نقاط مختلف آلت گاز بگیرد .
5-    بعد از اتمام مراحل فوق او دیگر باید کم کم کیر را درون دهان خود بکند و از روی کاندوم یا کیسه فریزر شروع به ساک زدن بکند .
6-    بعد از مدتی که این کار با کیسه و یا کاندوم انجام شد کم کم باید بدون اینها او ساک زدن را انجام بدهد البته به او فشار نیاورید که زود این کار را انجام بدهد باید کم کم و با حوصله با او رفتار کنید .
حیا یکی از صفت های عالی انسانی است اما اگر حیا در سکس بین زن و شوهر وجود داشته باشد خیلی از لذت های سکس را باید دور ریخت و همانند دو مجبور و غریبه صرفا برای ارضاء شدن بدون ارگاسم سکس کرد . همانند حجاب که واجب است اما آیا حجاب داشتن حتی با روسری جلو شوهر هم واجب است یا دین تاکید دارد که زن باید خود را بیاراید نزد شوهر ؟!

تذکر : در صورتی این مراحل توصیه می شود که یکی از زن یا شوهر علاقمند به سکس دهانی داشته باشند و اگر هر دو مایل به انجام این کار نیستند اصلا نیاز نیست حتی به این نوع رفتار فکر هم بکنند .

 

 

منبع:zanashoyi.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 43
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 785
  • بازدید ماه : 10,378
  • بازدید سال : 38,520
  • بازدید کلی : 436,691