loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 454 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

خدايـــــــــــــــــــتا من اگر با تو بد باشم ....
تورا بنده هاي خــــــــــــوب بسيارست .......
ولي گر تو با من مدارا نكني......... مرا خداي ديگر كجاســــــــــــــــــــت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

خداوندا....
چه دارد آن كس كه تو را ندارد؟ و چه ندارد آن كه تو را دارد؟ آن كس كه به جاي تو چيز ديگري را پسندد و به آن راضي شود، مسلما زيان كرده است .

***

خدایا می خواهم آنگونه زنده ام نگاه داری که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه مرا بمیرانی که کسی به وجد نیاید از نبودنم


***

خدا؛ قلبم را جايگاهت و ايمانم را راسخ و زبانم را ذاکر و سپاسگزارت گردان؛ که اگر چنين نشود عمرم تباه و فردايم بى حاصل شده است...!!!

***

*خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست
*خیالت از زمین راحت که حتی روز، روشن نیست
*کسی اینجا نمی بینه که دنیا زیر چشماته
*یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته
*فراموشم شده گاهی که این پایین چه هاکردم
*که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم
*خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن
*شنیدم گرم آغوشت اگه میشه منم جا کن

***

خدای من !
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی …
میان این دو گمم !
هم خود را و هم تو را آزار میدهم …
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی

***

از دختــــر جوانى پرسیدند: از چه نوع آرایشى استفاده مى كنى؟
گفت اینــــها رو به كار مى برم:
ﺑراى لبانم ................ رﺍﺳﺘــــــگویى
براى صدایم .............. ذكــــــر الله
براى چشمانم ................ ﭼـــــــــشم پوشــــــــى از حرامــــــات
ﺑراى ﺩﺳﺘانم ........... كـــــــــــــمك و یارى به مستمندان
براى پاهایم ............... ایــــــــــــــستادن براى نماز
براى قامتم ............. ســــــجده بردن براى الله
براى قلبم♥................حــــب الله

***

خدا ممنون که کمک کردی بفهمم...که حتی سایه ام در زمان تاریکی
تنهایم خواهد گذاشت پس فهمیدم....نباید به هیچ چیز جز تو وابسته باشم...!!!

***

وقتی با مشکلات روبرو میشویم ، به خدا میگوییم چرا من ؟
اما زمانی که خوشحالی به ما روی میآورد ، صحبتی از خدا نیست
یاد بگیریم که در هر وضعیت بگوییم ” بله خدا ! خود من”

***

گفتم:خدایا،همنشینم باش
گفت:من مونس کسانی هستم که مرا یادکنند
گفتم:چه آسان به دست می آیی
گفت:پس ساده ازدستم نده.....

***

هر گاه دیدی خدای سیحان پیاپی بر تو نازل می کند بدان که تو را بیدار کرده است و چون دیدی با آنکه گناه میکنی پیاپی به تو نعمت میدهد بدان که تدریجا به سوی هلاک بردن توست !؟

***

خدایا سه چیز را از کسی که آفریده ای دریغ مدار:
اینکه تا زنده ام توان خواندن نماز ایستاده را داشته باشم
که عشقت از دلم بیرون نرود
و آن زمان که خواندمی در راه تو باشم...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 458
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 748
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 2,062
  • بازدید ماه : 6,661
  • بازدید سال : 45,301
  • بازدید کلی : 443,472