loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 74 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

درسته علم پیشرفت کرده اما خدا یه سری درمون ها رو پیش خودش نگه داشته فقط با دعا میده اونا رو ...

خدایا شکرت به خاطر سلامتی ... شکرت

***

خداجان. . .من میدانم بنده ی خوبی نیستم اما تومرا ببخش،خداجان. . .من میدانم لایق این همه نعمت نیستم اماتو نعمت هایت رابه من بخشیدی،خداجان. . .من میدانم گاهی اوقات ارسر نادانی کفرمیگویم اماتوهمیشه بهترین هارابه من بخشیدی. . .خداجان من برای برآورده شدن آرزوهایم بدخلقی کردم اماتومرابخشیدی. . .اشکرالله

***

بعضی وقتا پیش امده که خدا را حس میکنیم .. حضورش را لمس میکنیم .. ردپای روشنش را میبینیم ..
خدایا ! با اینکه نیستی ، با اینکه به نظر نمی ایی ، اما چقدر هستی ! چقدر معمولی ! چقدر واضح و مشخصی !

***

هزار و یک اسم داری و من از آن همه اسم ((لطیف)) تو را دوست تر
دارم که یاد ابر و ابریشم و عشق می افتم .
خوب یادم هست از بهشت که آمدم ، تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم .
بس که لطیف بودم ، توی مشت دنیا جا نمی شدم .
اما زمین تیره بود . کدر بود ، سفت بود و سخت.
دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش آغشته شد .

***

یـــک عمــــر بــــه خــــدا دروغ گفتــــم و خــــدا هیـــچ گـــاه بخـــاطرِ دروغ هـــایم مـــرا تنبــیــه نکـــرد ...
مـی توانســـت ، امـــا رســوایـم نســـاخـت و مــرا مــوردِ قضــاوت قـــرار نـــداد ...
هـــر آنچــــه گفتــــم را باور کــــرد ...
و هــــر بهـــانـــه ای آوردم را پذیـــرفت ...
هـــر چـــه خــواستـــم عطـــا کــرد و هـــرگــاه خواندمـــش حـــاضر شـــد ...
امــــــا مــــــــن ....ناراحت

***

خداوندا به طبیعت زیبایت که مینگرم مفهوم خلقت،عظمت،نعمت،بزرگی،وزیبایی ات را درک میکنم خدایا بخاطراین همه احساس خوب ممنونتم. . . خداجان شکرت

***

همیشه تنهایی از نبودن ادمها نیست شاید حس نبودن خالقیه که فراموشش کردیم...

خدایا شکرت

***

ای پرتو امید ، ای خدا ، راهنمایم باش .
پیش پایم را روشن کن ، نمیخواهمآن دوردستها را ببینم .
فقط همین یک قدم کافیست ...

***

خدایا ! بعضی وقتا یادم میره که تو هستی ! و خیال میکنم که قراره همه کارها را خودم تنهای تنها انجام بدم .
خدایا کمکم کن .. تو بهترین دوست دنیایی .. مهربانترین و دلسوزترین .. هر کاری از تو برمی اید و تو بهترینها را برایم میخواهی ... خدایا خوشحالم که هستی 

***

سلام خدا بچه که بودم من بودم وتو
جوانتر که شدم من وتو ویکی دیگه
بزرگتر شدم من وتو و زن وبچه
حالا توی این میان سالی من تو زن وبچه و غصه های زیاد
حالا توی این قلب کوچک من دیگه جایی واست نذاشتم
سلام خدا خیلی از هم دور شدیم
سلام خدا انسان خودش رو گرفتار میکنه اونوقت از تو فاصله میگیره
سلام خداهمه بدبختیهامونو گردن تو میزاریم
سلام خدا دلم واسه تو و خودم بودن تنگ شده
سلام خدا ازادم کن از بدبختیهام و منو زندونیه خودت کن
سلام خدا...........................
اه................

***

آسایش تن غافلم از یاد خدا کرد
همواری این ره مرا سر به هوا کرد

***

زمانبندی خدا بی نظیر است ، نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود
کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار ، اما ارزش انتظار را دارد . . .

***

من خدایی می شناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر !

***

خـداونـدا ...
بـه دل نـگـیـر اگـر گـاهـی
زبـانـم از شـکـرت بـاز مـی ایـسـتـد .
تـقـصـیـری نـدارد
قـاصـر اسـت
کـم مـی آورد در بـرابـر بـزرگـی ات
لـکـنـت مـی گـیـرنـد واژه هـایـم در بـرابـرت
در دلـم امـا هـمـیـشـه ذکـر خـیـرت جـاریـسـت ...!!!

***

مناجات خواجه عبدالله انصاری
الهی یاد تو میان دل و زبان است و مهر تو میان سرو جان

***

پروردگارا!
ببخش مرا اگر1000تومانم گم شد غصه دار شدم,ولی نمازم قضا شد و آنقدر غصه نخوردم
پروردگارا!
ببخش مرا آنقدر که غصه روزیم را خوردم غصه آخرتم را نخوردم...یا غفار الذنوب

***

برای"خود"زندگی کردن عاقبتش همین افسردگی است!
بیا برای "خدا"زندگی کنیم...

***

میشود ...
این را بدان اگر از او بخواهی میشود...
خدا را میگویم...
میشناسیش؟؟؟
یا مانند بعضی ها برایت غریبه ای بیش نیست ...
ولی اگر نشد...
یاد آن روزی بیفت که میتوانستی به خواسته ی او بگویی میشود ولی شیطانت گفت نمیشود و تو هم...

***

ﺑـﭽــــــﻪ ﺑـﻮﺩﯾـــــﻢ
ﺯﻣــﯿــــﻦ ﻣﯽ ﺧـﻮﺭﺩﯾــﻢ
ﺑـﻪ ﻣـــــﺪﺩ ﯾـﮑـ ﯾـﺎﻋــﻠـــــــﯽ ﺑـﻠــﻨـﺪ ﻣﯽ ﺷـــﺪﯾــﻢ
.
.
.
ﺑـﺰﺭﮔــ ﺷــﺪﯾــﻢ
ﺯﻣـﯿــﻦ ﻣﯽ ﺧـﻮﺭﯾــﻢ
ﺑـﻪ ﻣـــــﺪﺩ ﯾـﺎﻋــﻠــــــﯽ ...
... ﺧـــــﺪﺍﯾـﺎ !
ﻋــﻠــــــﯽ ﮐـﻪ ﻫــﻤﺎﻥ ﻋــﻠــــــﯽ ﺍﺳـﺘـــ ،
ﻣـــــــﺎ ﺁﻧـــﻘــ ـ ـ ـ ـ ـﺪﺭ ﻭﺍﺑــﺴــــــﺘـﻪ ﺯﻣـﯿــﻦ ﺷـــﺪﯾــﻢ ﮐـﻪ ﺩﯾـﮕـــــﺮ
ﺳــﺨــﺘـــــ ﺑـﻪ ﺳـــــﻮﯼ
ﺗـــــــــــﻮ ﻗــــــــﺪ ﻣﯽ ﮐﺸـــــﯿـﻢ !

***

سخت است حرفت را نفهمند
سخت تر این است که حرفت را
اشتباهی بفهمند
حالا میفهمم ، که خدا چه زجری
میکشد
وقتی این همه آدم حرفش را که
نفهمیده اند هیچ
اشتباهی هم فهمیده اند
"دکتر علی شریعتی"

***

... الهى بى پناهان را پناهى ...
... به سوى خسته حالان کن نگاهى ...
... مرا شرح پریشانى چه حاجت ...
... که بر حال پریشانم گواهى ...

***

خدایا حواست بهمون باشه اونقدر جنبه نداریم که بدون تو زندگی کنیم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 10,188
  • بازدید سال : 38,330
  • بازدید کلی : 436,501