loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 92 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما،
در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده،
و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم،
باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

***

تولد فرشته ی آسمانی با قلبی چون ابر نرم و مهربان،
تولد یگانه هستی، که خوبی ها چون چشمه ای ازو جاریست
مبارک
پری زندگیم تولدت مبارک

***

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

***

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو
دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی تو
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده
روز تولدم برام فرشتشو فرستاده...♥

***

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است !
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …

***

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت
تنها بهونه زندگیم،سالروز طلوع زندگیت مبارک !

***

لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بیتابی شد
زینبم،تولدت مبارک

***

پرستوی خیال من
تاریخ میلادتو بهاران من است
وبهترین بهانه برای بودنم
پیشاپیش جشن میلادت مبارک

***

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . . !!

تولدت مبارک عششقم : )

***

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام؛
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم؛
تولدمان مبارک

***

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ . . .
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق . . .
جشن میلادت را به پرواز می روم . . .
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها . . .
آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبی ست . .

***

سلام......
تولدت مبارک.....
گفتم بهت تولدت وتبریک بگم فردا نگی نگفتی.........
توچه شرایطی میزارن ادمو.......

***

امروز سالروز تولد توست ومن هدیه ای برایت نخریدم.قطعا انچه خریدنی است لایق تونیست.شادبودن رابرایت هدیه میفرستمتادر هرلحظه از شادیهایت مرانیز یاد کنی ووجمله دوستت دارم رافقط لایق تومیدانم

تولدت مبارک

***

گرچه یکبار به دنیا می آیی اما یادت باشد هر صبح تولدی دوباره است...تولدی از خود...با خود...وبه دست خود...
... تولدت مبارك!

***

امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد،هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی.
امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست

***

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد
یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت
نام تو سر زبان گلها افتاد
تولدت مبارک . . .

***

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . .
تولدت مبارک

***

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .
تولدت مبارک

***

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
عاشق مهربانی تؤام…. برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی!!

تولدت مبارک عشق من

***

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟!!!!
تولدت مبارک :)

***

روز تولد تو / روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان
روز تولد تو / گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک . . .

***

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ . . .
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق . . .
جشن میلادت را به پرواز می روم . . .
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها . . .
آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبیست . . .!!

***

امروز روز توست ، روز میلادت؛
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت؛
امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست؛
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست؛

تولدت مبارک.....! :)

***

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید؛
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است...
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک!!!!

***

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

***

هر روز برات رویایی باشد در دست نه دور دست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مرگ تولدت مبارک

***

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

***

تولدت را تبریک میگویم ......
دیر نیست روزی که همه به قول سهراب ترا به هم تبریک میگویند .
خلاصه میگویم......!
" نازنینم لمس بودنت مبارک "

***

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید/غصه هایم یک به یک از قلب وجانم پرکشید/روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود/آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

***

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم؛ چه کسی چشمهای زیبای تو را رنگ کرده است؟چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟!
فرشته ای در قالب یک انسان!!!
فقط ساده میتوانم بگویم؛
تولدت مبارک

***

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست...
میلاد تو معراج دستهای من است، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم!
فرشته آسمانی من، سالروز زمینی شدنت مبارک.

***

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در کنارت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت..
سالروز طلوع زندگیت مبارک

***

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست، به دنبال کوچک ترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم...
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم!
تولد زیبایت آذین زندگی ام باد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 590
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 977
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 8,968
  • بازدید سال : 47,608
  • بازدید کلی : 445,779