loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 131 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

0120-couple-in-bed-snuggle-sm خانم شما زنی باوقار و محترم است . او زیبا، باهوش، بامزه، و بطرز باورنکردنی سکسی است . با اینحال وقتی که نوبت سکس میشود، او بسیاری از خواسته های شما را نادیده می گیرد و شما احساس میکنید وقت آن رسیده است که خواسته ها و تمایلات خود در مورد سکس را به او بگوئید. البته، هیچ محدودیتی در مورد زمانی که شما باید خواسته های خود را مطرح کنید وجود ندارد، اما از دیدگاه من، بحث در مورد سکس باید قبل از آنکه شما شاهد اولین همخوابی خود باشید آغاز شود .

بدین ترتیب، شما میتوانید بفهمید که خانمتان بطور کلی در سکس چگونه است . اما موضوع این است که شما در حال حاضر با کسی که میخواهید هستید، و هنوز احساس می کنید مواردی هست که میتواند سکس شما را لذت بخش تر کند.اما آیا می دانید که چگونه سر صحبت را باز کنید بدون اینکه خانمتان احساس ناشایستگی پیدا کند؟ خوب نگران نباشید، من امروز میخواهم اطمینان بدهم که زندگی سکسی شما میتواند بهبود یابد بدون اینکه از گرمی روابط شما کاسته شود.

 

سکس جزء شخصیت فرد است

 

اگر موضوعی وجود داشته باشد که بتواند شخصیت کسی را خرد کند، این است که به او بگوئید رفتارش در تختخواب نادرست است . پس قبل از اینکه لیست خود را تهیه کنید، یادتان باشد که مجبورید این موضوع بسیار حساس را با درایت و احتیاط لازم مطرح کنید.

 

موضوع این نیست که مثلا شما سه مرتبه با هم بوده اید یا چهار سال با هم رابطه داشته اید؛ اگر میخواهید شاد و از گرمی روابط خود مطمئن باشید، سکس یکی از جنبه های این رابطه است که بسادگی باید در موردش صحبت شود.

 

ولی قبل از اینکه وارد جزئیات آنچه که شما باید بگوئید ش وم، باید اخطار کنم که هرگز وقتی که برای معاشقه آماده میشوید شروع به بحث در مورد آنچه که در سکس دوست دارید نکنید . در غیر اینصورت باید از شدت درد، بیضه هایتان را نگهدارید!

 

چگونه بگذارید متوجه موضوع شود

 

خیلی ها بشما گفته اند که با چاپلوسی و تملق به جائی نخ واهید رسید، ولی تملق حقیقتی است در دوردست . تملق بزرگترین دوست شماست وقتی که از مسائل تختخواب صحبت می کنید . و شما بخاطر منافع خود آنرا بکار خواهید برد.

 

آنچه را دوست دارید به او بگوئید : قبل از اینکه با کنایه به او بگوئید ”اخیرا آلت مرا گاز گرفته ای “ ، مطمئن شوید که به اندازه کافی بخاطر عشق ورزی هایش از او تشکر کرده اید . همیشه برای گفتگو درباره احساسات خود از کلمه ”من“ بجای ضمیر اتهامی ” تو“ استفاده کنید.

 

مثلا اینطوری : عسلم، وقتی رو من میخوابی و اون کار رو با زبونت میکنی من خیلی خوشم می یاد، این کارت اینقدر م نو احساساتی می کنه که وقتی از دندونات استفاده می کنی اذیت میشم . پس اگه میتونی همون زبونی شو ادامه بده؟ خیلی ازش لذت می برم…

 

بازیهای سکسی انجام دهید : اگر میخواهید آنچه را که دوست دارید بدون اینکه خانمتان را برنجانید به او بگوئید، کاری کنید که اول او آنچه را که دوست دارد شما انجام دهید بشما بگوید . هر چه که تقاضا کرد برایش انجام دهید و بدین ترتیب او راهی برای رد درخواست شما ندارد ( مگر اینکه شما بدون ادب و نزاکت خواسته های خود را مطرح کنید).

 

مثلا اینطوری : عزیزم، نظرت در مورد یک بازی سکسی دو نفره چیه؟ (از گفتن تمام جزئیات موضوع خودداری کنید). اول تو بگو چی دوست داری من انجام بدم تا با کمال میل برات اجرا کنم.

 

از او بپرسید چه میخواهد : وقتی که دارید در مورد هر چیز و همه چیز گفتگو می کنید، از او در مورد فانتزی های سکسی اش سوال کنید، ببینید آیا وقتی آرام یا س ریع او را می لیسید خوشش می آید، آیا دوست دارد بیشتر با چوچوله اش ور بروید … اینکار قطعا باعث خواهد شد او سؤالات متقابلی را مطرح کند.

 

مثلا اینطوری: شیرینم، ترجیح میدی زبونمو توش فرو کنم یا بیشتر با چوچولت بازی کنم؟او بدیست لازم نیست که خانمتان رفتار ب دی در همخوابی داشته باشد تا شما در مورد سکس گفتگو کنید .

 

اولویتها نیز به همان اندازه حائز اهمیت هستند . اگر میخواهید اقدام به فعالیت سکسی جدیدی بنمائید این بنوبه خود چیز بدی نیست اما باید اجازه بدهید او هم بداند.

 

همانطور که ذائقه سکسی شما یکدفعه تغییر حالت ش دید را نمی پذیرد باید بگذارید تغییرات مورد نظر شما به تدریج جای خود را در رفتار سکسی خانمتان باز کند.

 

بعلاوه، مواظب باشید که موضوع را چگونه مطرح میکنید . طوری خواسته خود را مطرح نکنید که او شک کند که شاید زن دیگری اینکار را برای شما انجام داده که حالا شما م یخواهید این تجربه خود را با او شریک شوید.

 

اگر او نسبت به اولویتهای نو ظهور شما مشکوک شد تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که راستگو باشید و بگذارید بداند که چون شما تصمیم دارید بقیه زندگی خود را با وی بگذرانید،میخواهید همه چیز را با او تجربه کنید (اگر این مطلب واقعیت ندارد آنرا بیان نکنید).

 

به لحن صحبت کردنتان توجه کنید

 

وقتی در مورد سکس بحث میکنید، باید لحنی راحت و شوخ داشته باشید . نباید بصورت مشاجره صحبت کنید و اگر متوجه شدید به هر دلیلی او ناراحت شده است، دلیلش را بپرسید . به حرفهایش گوش کنید و ت وضیح بدهید که قصد رنجش وی را نداشتید بلکه میخواستید زندگی سکسی پرمایه تری داشته باشید.

 

به وی بگوئید که میدانید کامل نیستید و اگر چیزی هست که میخواهد شما انجامش دهید، خیلی خوشحال خواهید شد که خواسته های او را براورده سازید . و همیشه بیاد داشته باشید که پیشگیری از یک مشاجره راحت تر خواهد بود اگر شما با مهربانی دست خود را روی بدنش بگذارید . تماس فیزیکی باعث میشود او بداند که شما قصد حمله به وی ندارید.

 

اما وقتی که او شروع به مطرح کردن خواسته هایش نمود، آماده باشید چیزهائی که دوست ندارید را هم بشنوید . اگر شما بمنظور بیان آنچه که میخواهید بگونه متفاوتی انجام شود، وارد یک بحث سکس شده اید، باید بپذیرید که او هم چیزهائی برای گفتن داشته باشد.

 

آنچه که باید از آن اجتناب کرد

 

با اینکه مطمئنم از حالا به بعد شما تفاوت بین آنچه قابل قبول است و آنچه که نیست را میدانید،فکر میکنم هنوز لازم است این موضوع را روشن کنم که مطالبی هستند که شما نباید تحت هر شرایطی آنها را بیان کنید. چند تا از آنها بقرار زیر است:

 

شریک قبلی ام عادت داشت هر شب منتظر من بماند . حتی اگر این مسئله واقعیت داشته باشد، هر گونه ارجاع و مقایسه با معشوقه ها یا دوست دخترهای گذشته، چیزی جز بیچارگی نصیب شما نخواهد کرد . بعلاوه، چه احساسی خواهید داشت اگر او به شما بگوید که مرد گذشته اش قادر بود یک ساعت تمام به سکس با او ادامه بدهد؟

 

پورنوگرافی (فیلم و عکس سکسی ) مانند زندگی واقعی نیست، این را درک کنید . مطمئنا در این فیلمها و عکسها زنهائی وجود دارند که دست به هر کاری میزنند، اما اینکه بخواهید عین همان کارها را در زندگی واقعی خود اجرا کنید، این راهش نیست. پورنو را برای خودش رها کنید.

 

تو گاز میگیری . تو پنجول میکشی . تو تمام وزنت را روی من می اندازی …… انتقاد کردن چیز خوبی است، اما اگر تمام آنچ ه انجام میدهید در لیست اشتباهات قرار میگیرد، قطعا او نه میتواند خوشحال باشد و نه احساس سکسی داشته باشد . گاهی اوقات وقتی در گرماگرم سکس هستید و او ناخنهایش را در گوشتتان فرو میکند، دستش را به آرامی کنار بزنید . بدین ترتیب او پی ام شما را دریافت خواهد کرد بدون آنکه مجبور باشید حرفی بزنید.

 

این ماهیت سکس است

 

مشکل است بتوان شریکی پیدا کرد که دقیقا بداند در همخوابی چکار باید بکند، بنابراین اغلب اوقات شما مجبور خواهید بود آنگونه که دوست دارید رفتار کنید . و چنین رابطه ای لزوما زجرآور نیست؛ شما میتوانید جستجوی سرگرم کننده ای برای یافتن خواسته های دیگران انجام دهید . یادتان رفته که وقتی بچه بودید با دختر همسایه دکتر بازی میکردید؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 586
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 968
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,366
  • بازدید ماه : 8,959
  • بازدید سال : 47,599
  • بازدید کلی : 445,770