loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 75 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

شب که می رسد به خودم وعده می دهم که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت

صبح که فرا می رسد و نمی توانم بگویم، رسیدن شب را بهانه می کنم. و باز شب می رسد و صبحی دیگر… و من هیچ وقت نمی توانم حقیقت را بگویم

بگذار میان شب و روز باقی بماند؛ که چقدر دوستت دارم

***

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است.

درست مثل همین باران. که بی سؤال فقط می بارد. آرام… شمرده شمرده… فقط می بارد.

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

***

دنبال وجهی می گردم که تمثیل تو باشد

زلالی چشم هایت بی پایانی آسمان

مهربانی دست هایت نوازش گندمزار و همین چیزهای بی پایان

نمی دانستم دلتنگیت قلبم را مچاله می کند

نمی دانستم وگرنه از راه دیگری جلو راهت سبز می شدم

تمهیدی، تولد دوباره ای، فکری تا دوباره در شمایلی دیگر عاشقت شوم

گفته بودم دوستت دارم

***

معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه، دوستت دارد

***

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر/به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

***

دوست داشتن به تعداد دفعات گفتن نیست

حسی است که باید بی کلام هم لمس شود

***

سلام می کنم از روی مهربانی/سلام می کنم از روی شادمانی

سلام می کنم تا جان دارم/که خواننده این سلام را دوست دارم

***

به ارتفاع ابدیت، دوستت می دارم!

حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه، از لذت گفتنش، امتناع کنم

***

تو ماه را دوست داری

من! ماه هاست که، تو را

***

آری، آغاز دوست داشتن است/گرچه پایان راه، ناپیداست

من به پایان، دگر نیندیشم/که همین دوست داشتن زیباست!

***

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم

اما کسی هستم که تنها تو را دوست دارم

***

دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن مشکل از من نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی

***

قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم فقط بگذار از "دال تا میم" بگویم، بگذار بگویم که "دوستت دارم"

دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم

***

چیزی در کلامم نیست جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند

***

تلخ ترین حرف: دوستت دارم اما

شیرین ترین حرف: …اما دوستت دارم

به همین راحتی جا به جایی کلمات زندگی را دگرگون می کند!

***

دوست داشتن ات، هوس نیست که باشد و نباشد!

نفس است… تا باشم، تا باشی

***

خسته ام… از تو نوشتن!

کمی از خود می نویسم

این "منم" که، دوستت دارم!

***

تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود!

از امروز هرچه بنویسم صادقانه است!

عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 549
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 964
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 2,278
  • بازدید ماه : 6,877
  • بازدید سال : 45,517
  • بازدید کلی : 443,688