loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 88 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

من با تو زیر باران نرفته ام اما باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود …

***

تنها برخی از آدمها بـــــاران را احساس می کنند !

بقیه فقط خیس می شوند …

***

باز باران میبارد و همه جا خیس است ، چشمان خیسم را کجا آویزان کنم ؟

***

من برای تو چتری بیش نبودم …

بـاران که تمام شد فراموشم کردی !

تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …

***

نام تو دعای نستجاب باران است ، هربار که تو را خوانده ام ، باریده ام …

***

باران چه خوشبخت است ، از آن بالا همیشه عشق بازی دیده است …

***

حس میکنم روی صورتم دنیا چکه میکند

حس میکنم قطره قطره, نم نمک عاشقم میکنی

بارون که میبارد هوا تر میشود تا تو چشمک بزنی

بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم

دوستت دارم

***

وقتی دلم برات تنگ می شه میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم

پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده . . .

***

باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند

زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پایییز عشقم از راه رسید

آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست

***

زیر باران با یاد تو میروم ، به دنبال جای پای تو

تو را می پرستم من شبانه ، برای لحظه های شادمانه

برای با تو بودن صادقانه ، می آیم من به پیشت عاشقانه

به تو دل بستم من شاعرانه ، اما افسوس از درک زمانه

چه زیباست راز زمانه ، اگر زندگی باشد یک ترانه

***

روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت زیر باران غزلی خواند ،

دلش تر شد و رفت چه تفاوت که چه خورده است

غم دل یا سم آنقدر غرق جنون بود که پرپر شد و رفت.

***

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی.

***

غلط کرده باران

حالا که مرا به تو بد عادت کرده

بی تو می بارد

روز و شب

بی خستگی

وقتی خودت نیستی،

باران هست

***

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل…خوب است!

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد…

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!

***

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند …

***

دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :

دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد …

***

دلم باران میخواهد و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد …

***

این که چقدر از آن روز ها گذشته یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم

یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم اصلا مهم نیست …

باز باران که ببارد ، هروقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند …

***

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …

***

علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه

پس هیچ وقت زیر بارون نرو ، چون شیرین ترین دوستم را از دست می دم !

***

باران که می بارد تو در راهی /  از دشت شب تا باغ ِ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز /  با ابر و آب و آسمان جاری

تا عطرِ آهنگ تو می رقصد /  تا شعر باران تو می گیرد . . .

***

باران رحمت خدا همیشه می بارد

تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!

***

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

***

چه سنگین گذشت عصر بارانی ام

گویی نوازش نمی کرد، باران صورتم را

گریه ام، فریادم، تنها سکوتی بود

تا حرفهایم

در بستری از بغض بخوابند

***

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟

این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟

وقتی که می‌بُریم مدام از هم

این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست

***

آمدن را

از باد و باران بیاموز

رفتن را

از دل من.

***

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم

***

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است

***

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد ، ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم ،

به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم

***

باران بیاید یا نیاید ،

تو باشی یا نباشی ،

خاطرت باشد یا نباشد ،

من خیس از یاد توام !

***

تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

***

یه خیابون

یه بارون

دستهای یخ کرده

یه آهنگ

کلی فکر !

و پاکت سیگار به ازای تمام شارژهایی که باید برای با “تو” بودن خریده میشد … !

***

بر سرم

چتر گرفت؛

به تماشا

ایستادند

باران و رهگذران

***

باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند؟

وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند . . .

***

شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 6,054
  • بازدید سال : 44,694
  • بازدید کلی : 442,865