loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 84 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تنها سیگارم غم مرا میفهمد ؛ همپای من میسوزد و دم نمیزند

***

از آن سیگارهای روی لبت هم برایت کمتر بودم که توانستی به این راحتی ترکم کنی !

***

یک کام ، یک نخ ، یک پاکت ، یک جوانی ، یک عمر

این تاوان سنگین اشتباه من است !

***

این سیگار که در دست من است می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من

***

تکلیف گفتنی ها که معلوم است

زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن سیگار

***

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم

منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !

***

دیگری مرا سوزاند و من سیگار را

***

یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند

یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم

یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام

یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته

کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه

یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !

***

هر کس یک جور زندگی کردن رو دوست داره !

من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم ، با کبریتم سیگار روشن کنم و دودش رو تماشا کنم . . .

نه ناراحتم !

نه افسرده !

فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین . . .

***

آتشی از نگاهت می خواهم !

سالهاست که این نخ سیگار در دستم خاموش است

***

میگن سیگار به آدم آرامش میده !

کاش یکی پیدا میشد بتونه قد یه نخ سیگار باشه

***

این آخرین پاکت بود

سیگاری نمانده برای کشیدن

تو بمان ، من منّت تو را ” می‌ کشم

و تو بودنت را ” بکش

به رخ واژه هایم . . .

***

امشب سیگارم روشن تر است . . .

چون کامهای سنگین تره من این سیگار را داغ کرده است . . .

حسرت یک لحظه نکشیدن سیگار بعد از رفتنت در دلم مانده . . .

***

تنها نشسته‌ای

چای می‌نوشی و بغض می کنی !

سیگار پشت سیگار . . .

هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد !

این همه آدم ، روی کهکشان به این بزرگی ؛

و تو حتی آرزوی یکی نبودی !

***

ای کاش بودی و میدیدی بعدتو ، تلخی طعم سیگارم را به شیرینی طعم آغوش دیگری ترجیح دادم . . .

***

یک پاکت سیگار . . .

شراب به مقدار لازم . . .

یه دلِ پر . . .

اینجا شروع ماجراست ، انتهایش را خدا هم نمیداند !

***

چه روانشناس خوبی است ؛ سیگار !

از تو که عصبانی ام !

آرام ، آرام ، آرامم می کند . . .

***

شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :

باید ترک کنم !

سیگار را ،

خانه را ،

زندگی را ،

و باز پُکی دیگر می زند . . .

***

دلت که برای من تنگ شد بیا سراغ زیر سیگاریم . . .

کنار قبرستان خاطرات من بشین ، فاتحه بخوان و اشک بریز . . .

من از تو درگذشتم !

***

من و سیگار درد مشترکیم !

از هر دویمان . . .

کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد . . .

درست زمانی که به آخر رسیدیم . . . !

***

چه بارانی . . .

اماچه فایده !

تو اینجا نیستی و باران بی تو ؛ یعنی سوزاندن تن سیگار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,258
  • بازدید ماه : 8,851
  • بازدید سال : 47,491
  • بازدید کلی : 445,662