loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 76 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

حضورت در کنار من معجزه نبود ، نبودنت هم فاجعه نیست !

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود ، بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت !

***

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت

***

با عشق به من خیانت کردی / دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی / هر دو قلمت خرد اگر برگردی !

***

هر که را دیدم خیانت کرد و رفت / هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت / خود ندانستم از این غمها چه سود ؟

***

امروز دیگه نسبت به تو حسی ندارم / بخوای میگم دوست دارم ، اما ندارم

***

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی

***

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت. هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت. چشم سادگی از لطف زمین می جوشید. خودمانیم زمین این همه نا مرد نداشت

***

زبیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم

مزن لاف مروت را که من مردی نمیبینم

منم آن چوب سرگردان به ساحل میرسم زیرا

درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم

***

صد سال در بیابان آواره شوی / به از آن است که در خانه محتاج نامردان شو

***

نمیتونم ببخشمت / دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم/ گندیدی و بریدمت

***

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار نامردیش

همه وجودت له شده …

***

به نامردی نامردان قسم خوردم

که نامردی کنم در حق نامردان

***

آهای رفیق نامرد یه روز میشی پشیمون

پشیمونی چه سودت وقتی بمونی دلخون

***

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را “نامردی” میخوانند  . . .

***

اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست….

***

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !

***

“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت میکردی یا عدالت ؟

***

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم  . . .

***

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

***

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت  . . .

***

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی

نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی

به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی

نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم  تا ابد نشاندی

***

حیران شده ی گریه ی پنهانی خویشم

آرامشی از لحظه ی طوفانی خویشم

پنهان شدی و فکر  خیانت به سرم زد

شرمنده ی این حالت شیطانی خویشم ..

***

اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست

اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

(شکسپیر)

***

نفرین به تو که با زیباترین نقاب به چهره  دوست درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد

نمیبخشمت…

***

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و

از سادگی خیانت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 8,279
  • بازدید سال : 46,919
  • بازدید کلی : 445,090