loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 59 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

***

ما بخار شیشه ایم ؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !

***

وقتى که میگى :

“دیگه برای همیشه فراموشش کردى”

و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى …

دقیقا همون زمانیه که :

بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده …

***

موجی از عشق رو به ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی

***

هروقت تونستی برف رو سیاه کنی

کلاغ را سفید کنی

هروقت تونستی آتش را ببوسی

تو آب نفس عمیق بکشی

هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی

شادیه غم را ببینی

اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد

***

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!

***

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی

***

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمراً

***

گفته بودم بعد از این باید فراموشش کنم

دیدمش از یاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را

***

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !

***

تنها یک برگ مانده بود …

درخت گفت : منتظرت میمانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود …

***

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم …

***

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم

فرامــــــوش . . .

یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

***

در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد

در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت

و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد

ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد . . .

***

فراموش کردن تو هنر میخواهد و من بی هنرترین انسانم

***

“خاموشی” بهانه است…

مشترک مورِد نظر، “فراموشی” دارد!

***

تمام سپاس من از کسی است که به من نیاز نداشت؛ اما فراموشم نکرد…

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 714
  • بازدید ماه : 8,307
  • بازدید سال : 46,947
  • بازدید کلی : 445,118