loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 95 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها

که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها

تو را من دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها

که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها

تو را من دوست می دارم به قدر کهکشان و ماه و انجم ها

که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها

***

دوثت دارم را با ث نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم

***

خون ما از خون دیگر عاشقان رنگین تر است

گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است

سنگدل ! من دوستت دارم ، فراموشم مکن

بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است

***

می توان پر کرد فاصله هایی بلند را با یک پیام ساده و کوتاه

کافیست بنویسی : دوستت دارم

***

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

***

چو قلب شب تاریک تنهایی هایمدوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

***

سرم درد میکند برای دردسر!

و تو میدانی آنقدردوستت دارم

که حتی اگر سرم به سنگ بخورد

یا سنگ به سرم !!

از این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت

***

ترا در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور

و به اندازه ی یک جرعه خدا

دوستت می دارم

***

به اندازه مهربانی حضور یک کــس که یکتا است دوستت دارم

***

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارمرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

***

کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

***

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

***

دوستت دارم ؛ این تعارف نیست زندگی من است !

***

زمانه ازم پرسید که چه کسی رو بیشتر از همه دوست دارم ؟

من درباره ی تو چیزی بهش نگفتم !!!

آخه این رسم زمونست که هرکی رو که از همه بیشتر دوست داری ازت میگیره

***

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

***

نوشتم ( دوستت دارم

پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد

***

سلامی به گرمی آش رشته

که روش با پیاز داغ نوشته :

دوست دارم فرشته

***

تو را از بی مثالی دوست دارم

تو را از بس زلالی دوست دارم

اگرچه شاخه ای از گل ندارم

تو را با دست خالی دوست دارم

***

گل را یک روز

تو را هر روز

گل را تا وقت پژمردن

تو را تا وقت مردن

دوستت دارم

***

صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم

***

مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم

شمع را به خاطر از خود گذشتگی اش

گل را به خاطر زیبایی اش

و تو را بدون آن که بدانم چرا ، به اندازه تمام دنیا دوست دارم

***

نمی خواهم بگویم دوستت دارم ، میخواهم بدانی دوستت دارم

***

دوست داشتن رو باید از برگ درخت آموخت که وقتی زرد می شه

وقتی می میره

وقتی از درخت جدا می شه

بازم پای همون درخت می افته

***

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند

و باز هم دوستم دارد…

***

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .

***

من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم

***

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

***

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوستت دارم؟!

***

دوست داشتن را از کوچ پرستو ها آموختم

که در راه کوچ ، دو به دو با هم پرواز می کنند

و در طول راه ، آزادانه از هم دور می شوند

و به پرستوهای دیگر نزدیک می شوند

بدون آنکه به هم حسادت کنند

یا که بخواهند صاحب هم شوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 792
  • بازدید ماه : 8,385
  • بازدید سال : 47,025
  • بازدید کلی : 445,196