loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 175 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آنقدر دوست داشتنى هستى ،

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

***

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم . . .

***

دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش

کنار گذاشته ام . . .

***

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

***

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیقترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی

***

اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد…!

***

شمـردن بلـد نیستـم ،

امـا تا دلت بخـواهد دوست داشتـن بلـدم ،

یک وقتهـایی هـم می شـود که

یکـی را ، دو بـار دوست داشتـه باشـم . . .

***

مـوهـایـم ..

که یـکدسـت ..

هـمرنـگ دنـدانـهـایـم شـد !

بـاز هـم ..

بـا عـشق ..

می نویـسم :

دوستـت دارم

***

گفـتنِ “دوستـت دارم ” نظر لـطـفـم نبود !!

نظرِ دِلـم بود

***

محبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم؛

چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

***

می ترسم کسی نه خودت را،

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

***

گفتند «دوستدارم» چند بخشه ؟

گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !

«یه دنیاست»

***

دوستت دارم ”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟

دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟

تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن

ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

***

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم

بلد نیستم حرف دلم را نگویم

حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم

حتی اخم کنم وقتی ناراحتم

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

***

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی

که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

حیاتم را رقم می زنند

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

***

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !

مشاهده اس ام اس های دوستت دارم وابراز علاقه در ادامه مطلب

دوست داشتن به تعـداد دفعات گفـتن نیست !

حسی است ؛

که باید بـی کلام هم لمـس شود . . .

***

خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیـار . . .

***

فرقی ندارد . . .

شرق یا غرب . . .

شمال یا جنوب . . .

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 1,662
  • بازدید ماه : 6,261
  • بازدید سال : 44,901
  • بازدید کلی : 443,072