loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 148 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

افراد زیادی با من از طریق ایمیل تماس گرفته اند و در مورد بزرگ کردن آلت جنسی در مردان سؤال کرده اند . بهتر دیدم جواب همگی این دوستان را در این مقاله داده باشم .

 

اگر در اینترنت یا همان بزرگ ”penis enlargment“ جستجو کرده باشید حتما سایتها و مطالب زیادی در مورد بزرگ کردن آلت جنسی مردان دیده اید . شمار آنها آنقدر زیاد است که واقعا به سختی میتوان تشخیص داد که کدامیک قابل اعتماد و عملی است. واقعا که دنیای ترسناکی است.

بعنوان یک مرد، از یک طرف میدانم مردان در مورد این موضوع چگونه فکر میکنند و چه احساسی دارند. اما از طرف دیگر اگر بخواهیم به نظرات پزشکان متخصص رجوع کرده باشیم، ذکر موارد زیر مفید بنظر میرسد:

 

-1 اغلب مردانی که از نظر عملکرد جنسی دچار مشکل هستند، مخصوصا آنهائی که مشکل راست شدن آلت دارند، با همسر یا دوست دختر خود به راحتی موضوع را مطرح نمیکنند.

 

-2 اغلب مردان سعی میکنند راه حل مشکل خود را با بحث و تبادل نظر در جمعهای مردانه مثل محیطهای کاری یا دوستان پیدا کنند یا در اینترنت دنبال جواب خود می گردند.

 

-3 زنان به مردان می گویند که اندازه آلت آنها اهمیتی ندارد.

 

در حدود یک سوم مردان وجود (Erectile Dysfunction) -4 راست شدن ناقص یا عدم آن دارد، جدا از اینکه از چه نژاد یا رده سنی باشند.

 

5 اینچ (حدود 14 سانتیمتر) عنوان میشود. / -5 متوسط اندازه آلت مردانه حدود 5

 

-6 سرطان پروستات رایج ترین نوع سرطان در جهان می باشد.

 

-7 هر سال 38000 مرد تنها د ر ایالات متحده جان خود را بر اثر سرطان پروستات از دست میدهند که این آمار در حال افزایش است.

 

در 50 تا 75 درصد مردان وجود دارد. (BPH) -8 تورم خوش خیم پروستات

 

-9 نود درصد از مردان از اندازه یا طول کنونی آلت و توانائی جنسی خود ناراضی هستند.

 

-10 اغلب مردان نسبت به افزایش اندازه آلت خود تمایل دارند.

 

اغلب مردان فکر میکنند تنها را واقعی برای داشتن آلتی بزرگتر استفاده از یکی از روشهای زیر است:

 

- پمپ آلت

 

- لوازم کششی یا وزنه آلت

 

- عمل جراحی

 

پمپهای آلت

 

در حقیقت این پمپها توسط مردانی بکار میرود که از نارسائی های انسولین ناشی از دیابت یا اختلالات گردش خون رنج می برند . (بهمین دلیل در اکثر کشورها این پمپها تحت بیمه خدمات درمانی قرار دارند).

 

مردانی که تحت چنین شرایطی قرار دارند از گردش خون ضعیفتری در نتیجه متابولیسم قند خون خود برخوردارند، تا حدی که حتی خون رسانی به ناحیه آلت بدرستی صو رت نمی گیرد . تنها کاری که پمپ برای این افراد انجام میدهد کشیدن پوست و بافتهای زیرین آن است تا جلوی جریان خون گرفته شود و در نتیجه مقدار خون بیشتری در آلت جنسی تمرکز پیدا کند . بدین ترتیب با محکم گرفته شدن این قسمت، آنها میتوانند سکس مختصری داشته باشند.

 

با آزاد شدن فشار روی این ناحیه، راست شدن آلت به پایان میرسد . با استفاده مکرر از این پمپها FDA اندازه آلت افزایش نمی یابد و تنها راست شدن آلت وابسته به آن می گردد . پمپهائی با ویژگی وجود دارند که فقط در شرایط بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بنابراین آنچه که پمپها انجام میدهند این است که آلت را به حالت نیمه شق درمی آورند تا بتوانید عمل دخول را انجام دهید.

 

لوازم کششیانواع زیادی از این وسایل در فروشگاههای لوازم سکس در دنیا وجود دارند . اغلب وسایل پزشکی مربوط به آلت مردانه برای کمک به بهبود بافتها پس از عمل حراحی (ختنه)هستند. چنین وسایلی بندرت و بمنظور بهبود جای زخم یا بخیه مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین مگر در 24 الی 36 ساعت پس از عمل جراحی آلت، نیازی به لوازم کششی نیست.

 

وزنه های آویزان کردنیوزنه هائی که از آلت آویزان میشوند برای مدت 2000 سال مورد ا ستفاده قرار می گرفته است . شواهدی دال بر این مورد در قبایل آفریقای مرکزی دیده شده است . حتی فرض بر این/p>

 

در حقیقت، برخی مطالعات نشان میدهد که بریدن رباط تعلیق بمنظور بزرگ کردن آلت، در واقع باعث کوتاه تر شدن آن در نتیجه اثری که از فقدان رباط بر جای می ماند خواهد شد.

 

روش طبیعی بزرگ کردن آلت. گروهی از پزشکان آمریکائی روشی را بنام روش طبیعی برای بزرگ کردن آلت در مردان ابداع کرده اند که ادعا میکنند تنها روش مؤثر در این زمینه است . آنها علاوه بر چاپ کتبی در این زمینه،این روش را بصورت دریافت وجه از طریق کردیت کارد روی اینترنت نیز به علاقمندان ارائه میکنند .

 

من از چند و چون این روش اطلاعی ندارم اما به گفته این پزشکان روش مذکور طی مدت چهار سال میتواند نتایج زیر را برای شما به ارمغان بیاورد:

 

افزایش طول آلت بمیزان 2 اینچ ( 5 سانتیمتر) 1 اینچ (� است که فراعنه مصر باستان از این برای یزرگ کردن آلت خود استفاده می کردند . البته این روش عملا جواب نمیدهد، زیرا مشاهده شده است که حتی اگر طول آلت در بلند مدت افزایش یابد، ضخامت و کلفتی آن قطعا کاهش می یابد . با توجه به نوع وزنه، گردش خون نیز کاهش می یابد، که بنوبه خود میتواند باعث مرگ بافتها گردد.

 

(phalloplasty) جراحی آلتیا ”micro-penis“ این روش برای مردانی مورد استفاده قرار می گیرد که شرایط حادی دارند که آلت بسیار کوچک نامیده میشود. یا تزریق بافتهای چربی، (suspensory ligament) در این جراحی ها بوسیله بریدن رباط تعلیق عوارض و نافرمی های حاد را از بین میبرند.

 

جراحی نمیتواند طول یا استحکام ماهیچه های آلت را افزایش دهد . همچنین نمیتواند توانائی شما در حفظ راست شدن آلت را زیاد کند و بالاخره جراحی نمیتواند توانایی انزال شما را افزایش دهد.(حدود 3 سانتیمتر) / افزایش قطر آلت بمیزان 25 افزایش قابل توجه توانائی فرد در به تاخیر انداختن انزال و فروکش کردن میل جنسی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 48
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 871
  • بازدید ماه : 10,464
  • بازدید سال : 38,606
  • بازدید کلی : 436,777