loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 69 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

برف بارید و خدا پاکی خود را به زمین هدیه کرد. زمین مغرور شد که سفید است،

پاک است چون دل خدا… و خدا با آفتابی، اشتباه زمین را به وی گوشزد کرد . . .

***

در فصل زمستون که لبو میچسبد / آغوش و فشار و گفتگو میچسبد پس شعله بخاری ها را  کم کن

که فقط زیر پتو میچسبد !!! شرکت ملی گاز ایران !!!

***

هروقت تونستی برف رو سیاه کنی ، کلاغ را سفید ، هروقت تونستی آتش را ببوسی ،

در آب نفس عمیق بکشی ، هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی ،

شادیه غم را ببینی ، اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد .

***

به دلیل بارش سنگین برف، سرمای شدید و خارج نشدن مردان از

خانه اداره ثبت احوال درباره افزایش شدید جمعیت هشدار داد !!!

***

هموطنان غضنفری ! برای همدردی با مناطقی که از گاز محرومند نه تنها بخاری های

منزل خود را خاموش کردند بلکه کولر ها را هم روشن کردند !!!

***

. * ./۰۰\. *.

. * (‘_’) * .

* . ( : ) . *

. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

***

برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام

***

در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟

پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده

***

اطلاعیه !

توی این روزای برفی

تا می توانید در مصرف گاز زیاده روی کنید تا هفته آینده هم تعطیل شوید !

اتحادیه فرهنگیان بی حوصله و دانش آموزان تنبل!

***

در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟

بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند . . .

(ارد بزرگ)

***

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه

روزای زمستونیت قشنگ

***

امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه!با تو نیستم با کفشمم

***

یه گاز از دماغت میدی؟

(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی)

***

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!

لحن بعضی ها زمستونیه!

***

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت/میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف/سخت محتاج به گرمای توام

***

دارد برف می آید

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

***

توی این برف و سرما میتونم خودمو گرم کنم

امــا . . .

جواب دلمو چی بدم ؟!

***

باران یا برف … چه فرقی میکند ؟

تو که باشی ، هوا که هیچ ؛ زندگی خوب است …

***

شال و کلاه می بافم با خیالت تا در سرمای نبودنت یخ نبندم

***

تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !

کاش تابستانها هم برفی بود !

***

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم  . . .

***

۷۷۷ سه تا ۷ داره / زمستونا خیابونا برف داره !

صابون که به دست بمالی کف داره / ایرانو اینجوری نبین نفت داره !

نونوایی محلمون صف داره / آهنگای قدیمی توش دف داره !

***

آرزو می کنم غم های دلت برن زیر اولین برف زمستونی و دلت سفید و همیشه بدون غم بمونه . . .

***

میدونی فرق من با برف چیه؟برف میادو به زمین میشینه ولی من همین جوری به دل میشینم !

مگه نه !!!

***

به غضنفر میگن درو ببند هوای بیرون سرده. میگه مثلا من درو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟؟!

***

دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را  زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

***

هموطن!

فقط با روشن کردن یک بخاری اضافه، شما هم در تعطیلی مدارس

دانشگاه ها و ادارات سهیم باشید.

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم !

***

مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی

مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی

چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی

***

دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی

***

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی  به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من به که گویم که تو باران زمستان منی

***

شنیدی توی تهران بابا نوئل رو دستگیر کردن؟

چون شلوارش توی چکمه هاش بوده!!!

***

زمستان بهانه است برف از آسمون خسته میشه!

پاییز بهانه است برگ از درخت خسته میشه!

اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ میشه!

***

الا ای برف!

چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟

بر این دنیا که هر جایش رد پا از خبیثی است

مبار ای برف!

تو روح آسمان همراه خود داری

تو پیوندی میان عشق و پروازی

تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها

تو که فصل سپیدی را سرآغازی

مبار ای برف!

***

سوزی که برف داره،بارون نداره/معرفتی که تو داری،هیچ کس نداره!

***

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه!

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دلگرم میکنه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 6,079
  • بازدید سال : 44,719
  • بازدید کلی : 442,890