loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 101 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 

دوستم بدار نه برای سرگرمیت
دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم
دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم
دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم
**عیــــــــدت مبارک بهــــــــــار زندگیـــــــــــم**

***

بهار ثانیه ثانیه میرسد.واینجا کیست که به اندازه تمتم شکوفه های بهاری دوستت دارد.

سال نو مبارک باد...

***

ان شاالله سال پیشرو یه کاری کنیم وقتی تقویم سال 93 باز میشه یه تعطیلی رسمی دیگه بهش اضافه شده باشه :
اولین سالگرد ظهور حضرت مهدی (ع)_ تعطیل

سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض میکنم وسال پراز موفقیتی را برای شما آرزومندم
اللهم عجل لولیک الفرج

***

حالا ما که هیچ !
اما امیدوارم عکس های شما توی سال جدید ۲ نفره باشه !
عیدت مبارک

***

بزرگترین دروغ این روزای من:
من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی:|

***

*** سال یک هزار و سیصد و ... مبارکــــ باد ***
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست
سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست
نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق
آراسـته با دلی که همراه خـــــداست

***

بهارهم که نباشدمن به مهربانیتان ازشکوفه لبریزم... عیدتان مبارک

***

در دو عالم جلال ما زهراست
رمز تغییر حال ما زهراست
عید با فاطمیه می آید
ذکر تحویل سال ما زهراست

***

این عید به نور فاطمیه زیباست/
روزی تمام سال من با زهراست/
با بردن نام فاطمه فهمیدم/
سالی که نکوست از بهارش پیداست/

***

عطر نرگس،رقص باد
نغمه شوق پرستوهاى شاد
خلوت گرم كبوترهای مست
نرم نرمك ميرسد اينك بهار
خوش بحال روزگار...
با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت
پيشاپيش سال نو برشما و خانواده محترم مبارك

***

برسرسفره احساس اگرجايى بود،سخن ساده تبريك مراجابدهيد!
سين هشتم،سخن ساده تبريك من است.جاسرسفره اگرنيست به دلهابدهيد.
نوروزمبارك

***

ه دور دیگه دور خورشید زدیم یه سری سوار شدن یه سری پیاده نمیدونم چند دور دیگه مونده ولی امیدوارم این دور به همه خوش بگذره

سال نو مبارک

***

وطنم؛ گرتوسبزی.سبزم..............گرتو شادی.شادم........... من ز شیرینی تو فرهادم........ عید انروز مبارک بادم...... که تو ابادی و من ازادم

سال نو مبارک

***

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یاد آور شکوه ایران و یگانه یادگار
جمشیــــــد
جم بر همه ایرانیــــــــــان پاک پندار ،
راستــــــــــــــ گفتـــــــــــــار و نیکــــــــــــــــ کــــــــــــــردار خجسته باد.

***

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوستـــــــــــــــــــــــت !

***

مبارکبادا آیین پیشینیان,
سرلوحه سمبل ایرانیان,
ازبزم آرش تاقبله زرتشت,
ازعدالت کوروش تا سخاوت داریوش
این است شکوه آریایی....

***

آسمانت بی غبار، سهم چشمانت بهار، قلبت از هر غصه دور، بزم عشقت پر سرور، بخت و تقدیرت قشنگ ، عمر شیرینت بلند
عید شما پیشاپیش مبارک.

***

سبز هم سبز تر از جنگل نقاشی تو،
می نشینید آرام،
بر تن زخمی آن قصه سرخ،
نوروز آمد ولی بابانوروز
در کشاکش کدام حادثه جا ماند؟
بابا امسال دستهایم
به کدام بهانه شاد باش دهد،
وقتی در انتظار آمدنت هنوز،
کودکیم را مرور میکنم...
نوروز به کام...

***

سلام.اینم هفت سین گروه ریاضی
1سری
2سینوس
3سکانت
4ساین
5سهمی
6ساروس
7سیگما
عیدتون مبارک،سال خوب و شادی داشته باشین.

***

تنها خداست که میداند
"بهترین"
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم.
**نوروزت مبارک**

***

سلامتی
سوارکاری
سروتونین
سازگاری
سازماندهی
سوت
سیناپس
هفت سین بچه های تربیت بدنی!!
سال نو مبارک*

***

ارزو میکنم تو سال جدید چرخ موتور ارزوهات پنچر نشه
سال...مبارک

***

نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار.

***

امروز تو خیابون عمونوروز رو دیدم.داشت با اون صورت سیاه و لباس قرمزش قر و فرمیرفت.گفتم:عمو منم باهاتون همکاری کنم؟گفت:
‏.
‏.
‏.
‏.
برو گمشو من با خوشتیپ ها قر بدم بهم پول نمیدن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 880
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 8,871
  • بازدید سال : 47,511
  • بازدید کلی : 445,682