loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 84 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم شک نکن
"بهترینی"
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم ب جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک

***

من که هرچی گشتم پیداش نکردم ، شما اگه دیدینش بهش تولدشو تبریک بگین ... امروز بودشا ...!

***

...سال از به دنیا امدنت گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
عشقمــــــــــــــــــــــــــــــــــــتولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــ

***

درخت سیبی آمدنت را به مناجات نشسته است
انگار آمدنت نزدیک است
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته میاید
تو آمدی
لمس بودنت مبارک.

***

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست 19شاخه گل به مناسبت نوزدهمین سالگرد تولدت به تو هدیه میکنم و در طول عمرم بهترین کس زندیگیم را فراموش نمیکنم
سالروز تولدت مبارک عشقمـــــــــــــــــــــ

***

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
تولدت مبارک تنها کسم دراین دنیای بی کسیــــــــــ

***

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
سالروز تولدت مبارکـــــــــــــــ8ـــــ8ــــــــ ــــــــــــــــــــ8ــــــــــ
دوستت دارم

***

سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
تولدت مبارک

***

عزیز تر از جانم
من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم
و هر بار که مژه های تو به هم می خورد
یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز تولدت مبارک

***

دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگتزین تبریک را نثارت کنم
در سی مهر این بهترین بهانه است تا بگویم :
بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم تا بدانی زندگی را در کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم….
نفسم تولدت مبارک

***

ستاره ها هیچگاه ازخاطر آسمان نمیروند بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره...
تولدت مبارك

***

با آمدن تــــــــو بهترین و زیباترین لحظات وارد کلبه زندگی ام شد
تو را از خــــــدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم
تولـــــدت مبارک ، زیباترین بهانه ی نفــــــــس کشیدنم

***

به یادت هستم و خواهم بود حتی اگر دنیا با تمام خوشی هاش
بخواد سرگرمم کنه :| :| :|
تفلدت مبارک

***

فوووووت
فوووووت
فوووووت
بیا شمعا رو فوت کن
تولدت مبارک
امروز با شکوه ترین روز هستیست روزی که افریدگار جهان را به تو هدیه داد
به زمین خوش امدی فرشته ی مهرو زیبایی

***

در آسمان زندگی خویش جستجوگر ستاره ای بودم بالاتر ازتمامی ستارگان ..
به درخشندگی خورشید ..
وبه پاکی دریا ..
تااینکه خدا در این روز تورا بما داد.. "عزیزم تولدت مبارک"

***

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست بدارم...
زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، تولد توست. از طرف دوستدار تو و ارزوهای تو...

***

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!
تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا !
سالروز زمینی شدنت مبارک

***

تولدتـــــ مبارکـــ
ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی
زیر کامیون نری…سرطان نگیری
فلج نشی…سکته نزنی
درد بی درمان هم نگیری
کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه
بازم تولدت مبارک !!

***

شاید غرور یا دلمشغولی های روزمره... اجازه نمی دهند هر روز بگویم دوستت دارم اما امروز روز توستر وزه تولدت و بهترین بهانه برای یادآوری جمله ها برای تکرار دوستت دارم ها
*تولدت مبارک،دوستت دارم*

***

ضرورت بودنت همیشگی است چه در کنار من.. و چه در خاطر من...
تولدت مبارک.

***

مهربانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک!

***

در سی امین طلوع مهر،نوزدهمین گل سپیدرادرگلدان عمرت می فشانم به امیدروزی که گلدان عمرت صاحب صدشاخه گل شود

“تولدت هزاران بارمبارک”

***

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره
اگر چه از راه دور هیچ فایده ای نداره
شمعها رو روشن کن و به جام دو تا رو فوت کن
نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن
تواین روزطلایی نگوکمی غم داری
بدون که دیوونه ای به نام ... جون داری

*تولدت مبارک*

***

میلاد تو طلوع نور
در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت

تولدت مبارک

***

با هفت آسمون پر از گل یاس و میخک
با صد تا در یا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک

***

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !
چون ۲۰ سال پیش ازشون جدا شدی
اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی
تولدت مبارک

***

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
تولدت مبارک

***

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد …

***

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی

هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی

روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره

روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 591
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 983
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 8,974
  • بازدید سال : 47,614
  • بازدید کلی : 445,785