loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 73 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اتل متل توتوله ، حال رفیق چه جوره ،

این را بخوان یادم کن ، لبخند بزن شادم کن

***

سلام یه زحمت واست داشتم ،

قربونت از جلو آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس

***

پیامک میدهم اکنون برایت ، به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم ، دلم کرده کنون خیلی هوایت

***

به خودم میبالم که در این عصر یخی ، دوستی دارم که دلش آینه ی خورشید است

***

سلام رفیق. عاشقتم. دیوونتم. خرابتم. در به درتم

اینا رو تمرین کن منو دیدی بهم بگی!

***

شنیدی میگن رفیق خوب از ۱۰۰ تا برادر بهتره؟

من که طاقت ندارم با ۱۰۰ تا برادر سروکله بزنم

مجبورم تورو تحمل کنم دیگه!!

***

از اعماق وجود میگویم

در رکوع و سجود میگویم

در صبح و غروب میگویم

در وقت سرور میگویم

جانم فدای رفیق

***

میشه بهم بگی؟ خب بگو دیگه چی میشه؟!

از کجا پیدا کردی؟! خب جاشو بگو دیگه!

نمی خوای بگی؟ بگو تا همه بدونن!

بگو رفیقی مثل منو از کجا پیدا کردی!

***

علما. وزرا. معلما. دانش آموزا. دانشجوها

فقرا. ثروتمندا. بزرگا. کوچیکا

همتون فدای رفیقم

***

رفیق خوب مثل خودکار نیست

که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور…

رفیق خوب مثل جوهر خودکاره

که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه

***

این روزها خیلی شادم…مسرورم

کبکم خروس میخواند…دلیلش دوستی با توست!

***

میدونی الان کی داره این اس ام اس رو میخونه؟

////رفیقی که من همیشه به یادشم////

***

تمام آب های روی زمین رو میتونی فرض کنی؟

اقیانوس..دریا..باران!!

فکر کن اگه همشو بخوای با قطره چکان قطره قطره کنی چقدر میشه؟

به همون اندازه دوستت دارم دوست من

***

:: رفیق ::

ر:روحیه ی  ف:فداکاری  ی:یک  ق:قسم خورده

رفیق یعنی این…

***

رفیق بی معرفت ؛ مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه . . .

چطوری پنجره ؟

***


به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم معرفت گنجینه ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد !

***

بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند !

***

نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم

ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم

***

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست

دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست

***


خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !

***

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند

***

از اوج فلک ستاره چیدن سخت است / دور از منی و به تو رسیدن سخت است

ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است

***

یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری

***

دلامون بزرگه تنگش نکنیم

زندگی آسونه سختش نکنیم

رفاقت قشنگه ترکش نکنیم

***

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه

چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد

***

همیشه هر ۳۹ روز یکبار یادی از رفیقت بکن که اگه مرده بود به چهلمش برسی!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 580
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 8,944
  • بازدید سال : 47,584
  • بازدید کلی : 445,755