loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 95 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

تــو ..

مــاه را دوســت داری ..

مــــــن!

مـاه هــاست کـــه ، تـــورا ..

***

آری، آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه، نا پیداست

من به پایان، دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست!

***

معنای خوشبختـــــــی این استــــــــ که

در دنیا کسی هستـــــ که بی اعتنا به نتیجه، دوستتـــــــــ دارد

***

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

***

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست

حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

***

شب که می رسد به خودم وعده می دهم

که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت

صبح که فرا می رسد و نمی توانم بگویم،

رسیدن شب را بهانه می کنم.

و باز شب می رسد و صبحی دیگر…

ومن هیچ وقت نمی توانم حقیقت را بگویم

بگذار میان شب و روز باقی بماند؛

که چقدر

دوستت دارم…

***

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک “من” می خواهد و یک “تو”

***

بانو !

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا …

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم …

***

باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم !

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست !

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم !

***

ما

به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را

همیشه دوست خواهد داشت . . .

***

دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم

اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ،

ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم

***

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم

***

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

***

اگه من خسته و تنهام باز میگم دوستت دارم

اگه من اسیر غمهام باز میگم دوستت دارم

اگه آشنای دردم ندارم یه همزبونی

گل باغ آرزوهام باز میگم دوستت دارم

***

چون تورا دوست دارم

{هر کجا هستم،باشم}

عشق تو همراه من است

قلب من جای تو شد

قلب تو مال من است

***

تو را چون موج دریا دوست دارم

چو گل همقدر دنیا دوست دارم

تک اندر وادی مهر و محبت

ولو دروغ ، چه زیباست دوستت دارم

چه قدر مثل مسیحاست دوستت دارم

شروع وسوسه ی سوختن شد و بی شک

کلام آخر دنیاست دوستت دارم

***

و هر چقدر هم که بشوئی پاک نمی شود..

رنگ حسرت لبهات

در اندوه گفتن دوستت دارم

***

برای من که

دوستت دارم

و جای تو خالیست

زیر همین باران

کنار این همه دلتنگی !

کمی بوسه بفرست

و کمی« دوستت دارم » ..!

***

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم. .

***

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

***

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

***

تا به حال به شالیزار نگاه کردی؟

میدونی چقدر ساقه ی برنج توشه؟(نمیدونی که)

میدونی تو هر ساقه چند تا دونه برنجه؟(نمیدونی که)

من تورو به اندازه ی همه ی برنج های یک شالیزار بزرگ دوستت دارم(تو اینم نمیدونی!)

***

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 678
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1,225
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 30
  • بازدید هفته : 1,666
  • بازدید ماه : 9,259
  • بازدید سال : 47,899
  • بازدید کلی : 446,070