loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 63 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

وقتي دل کسي رو بشکنيد...
هر کاري هم که بعد از اون براش انجام بدين...
اون ديگه هيچوقت براتون همون "آدم سابق" نمي شه
هيچ وقت .

***

نذر مي کنم
نذرم ادا نمي شود
اين سبزه ي امامزاده وا نمي شود
من عاشق تو و تو عاشق هوس
بين منو تو اين حرف معنا نمي شود

***

خاطرات آدم مثل يه تيغ کند ميمونه که رو رگت ميکشي! نميبره اما تا ميتونه زخميت ميکنه

***

به جرم اينکه دلم آه هست و آهن نيست
کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست
خوش آمدي.... بنشين....
آفتاب دم کردم
که چاي دغدغه ي عاشقانه ي من نيست

***

گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست
گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست
رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست

***

گاهي براي رسيدن به کسي آنقدر ميدوي که براي کنار او بودن دگر نفسي نداري...!!!

***

دگر حس شقايق را نداري
هواي قلب عاشق را نداري
واز چشمان خونسرد تو پيداست
که شور عشق سابق را نداري

***


شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت
به گريه گفتمش آري و چه زود گذشت
 بهار بود و تو بودي و عشق بود و اميد
بهار رفت و تو رفتي و هر چه بود گذشت

***

تا كه بوديم كسي
كشت مارا غم بي هم نفسي
تا كه خفتيم همه بيدار شدند
تا كه مرديم همه يار شدند
قدر آن شيشه بدانيد تا هست
نه در آن موقع كه افتاد و شكست

***


در محفل خود راه مده همچو مني را
افسرده دل افسرده کند انجمني را ..!

***

در سايه دلشکستگي پير شدم
غم خوردم و با غمت نمک گير شدم
تا امدم اشناي قلبت باشم
گفتي که من از غريبه ها سير شدم . . .

***

خبر به دورترين نقطه جهان برسد
نخواست او به منٍ خستهٍ بي کمان برسد
شکنجه بيشتر از اين که پيش چشم خودت
کسي که سهم تو باشد به ديگران برسد
خدا داند که من نفرين نمي کنم
نکند به او که عاشق او بوده ام زيان برسد
خدا کند فقط اين عشق از سرم برود
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد...

***

مگذار گذشت در دلت گم بشود
مجذوب طلسم سيب و گندم بشود
مگذار که زندگي به اين شيريني
قرباني يک سوء تفاهم بشود
مجنون گر ز آتش ليلي سرخ است
يا لاله اگر به هر دليلي سرخ است
شرح دل ما حيف است که پنهان باشد
اين صورت ما به ضرب سيلي سرخ است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 455
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 8,665
  • بازدید سال : 47,305
  • بازدید کلی : 445,476