loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 474 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

هیچ نمی خواهم
یه تو
یه من
یه جا
کنار هم برای هم

***

امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی
مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی که راحـت مـی تـوان جان داد

***

چــه دمــدمــے مـزاج شـده احـساســم
گـــاهـے آرام . . .
گـــاهـے بــارانـے . . .
چه بـے ثـبـاتــم بـے تـ ـ ـو!!!!

***

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .

***

خیلی وقت است فراموش کرده ام
کدامیک را سخت تر می کشم … ؟
رنــــج !
انتظار !
یا نفس را

***

ایستاده ام….
تنها….
پشت میله های خاطرات دیروز
این جا ….
انگشت هایم را می شمارم
یک.
دو..
سه
ودست های تو در هم فرو رفته اند
تو ….
غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی
که مهربانی ات را ثابت کنی
ولی….
ولی نفهمیدی که من
آن سوی خیابان
انتظارت را می کشم
تو بی وقفه فریاد کشیدی
ومن ….
دیگر آزارت نمی دهم
زین پس….
قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم
مطمئن باش
هنوز هم قافیه را به چشمان تو
می بازم.…
مطمئن باش!

***

صـــدای قـــلب نــیست
صـــدای پــــای تــوست
کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی
کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی
کـــافی اســـت کــمی بـایـستی

***

این شعر آبی می نشیند روی کاشی
وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی
برگرد
شاید شعر آرامش بگیرد
چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی

***

کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت
بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
باکمبود دستهایت چه کنم؟

***

خاطرات خیلی عجیبند؛
گاهی اوقات می خندیم،
به روزهای که گریه می کردیم!
گاهی گریه می کنیم؛
به یاد روزهایی که می خندیدیم

***

دلم لک زده .. !!
برای یک عاشقانه ی آرام .. !!
که مرا بنشانی بر روی پاهایت .. !!
بگذاری گله کنم ،،
از همه این کابوسهایی ،،
که چشم ترا دور دیده اند .. !!

***

آغــــوش دریایی خــود را باز کن
تا شبـــی در آغوشــت سر کنم
و در امــواج تــو سرگردان شوم
تا به ساحـــل آرامــش برسم

***

خواستم هرچه را که بـــــوی تو میداد بســوزانم ؛ جــانم آتـــش گــــرفــــت !

***


وقتی کسی تو را
عاشقانـــــــه
دوست دارد
شیوه ی بیــان اســم تـو
در صدای او متفاوت است
و تــــو
می دانی
که نامت
در لبهـای او ایمن است . . .

***

این عصرهای بارانی ِ بهاری ،
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی؛
و مـن دچـار می شـوم
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود … بـاور مـی کنـی؟

***

من از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم
و از تمــــام زمین یک خیابان را
و از تمام تو یک دست ڪه قفــــل شده در دست مـن.. .

***

دلم هوای تو را می کند میروم سراغ شعرهایم
این روزها خوب یاد گرفته ام خود را به کوچه علی چپ بزنم……!!

***

نمی دانــم
چــرا بیــن ایــن همــه آدم
پــیــله کــرده امــ
بــه تــو
شــاید فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم

***

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار ؛ زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی

***

گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز !
اما سر که کاره ای نیست ، این “دل” است که فرمانروایی میکند

***

اگر بیـــایی
این خـــون ِ دل ،خــوردنـــها را
تـــلافی نمیـــکنم
آنقـــــدر عاشــــقت میکنـــــم
که دیــگر نتــــوانـــی
هــــرگــز بــــروی

***

اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت را به تــآراج میبــَرد،..
مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد
مــهــِم این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند ، لــِذَت ببرَد و نــَفــَس بـــکشــَد

***

مــَـن نــگاه تـــو را شـعـر مے کـنـم!
تـــو شـعــر مـَــرا نـــگاه مے کنـے!
×
بـــازے عجیـبـی ستــــ ×
شـعــر نـــگاهِ تــــو ،
روےِ قـــافیـــه هاےِ دلـــــــم مے نشینــد

***

من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود
ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد
من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام

***

گیسوانم نـوازش دستــت را می خواهــند با طعم نــاز ، نه نیاز

***

تقویم روزهایـــــمـ شکسته و گــــُ ــــم است
بی تـــــ ــو” چه فـَــرقی میکند امروز چــندمـ استـــــ ؟!

***

فـرض کـن بــه عـکــاس بـگـویــــــــم :
تـارهـای سـپـیــــــد را سـیــاه کـنـــــــد…..
و چـیـــــن و چـروک هـا را مـاسـت مـالـــــــی
و حـتـی از آن خـنـده هـا کـه دوسـت داری بـرایـم بـکـارد
بـاز هـم از نـگـاهـــــــــم پـیـداسـت چـقــــدر
بـه نــبـــودنـــت خـیـره مـــانــــــده ام

***

کــاشـــ میـــــــــ دانـستـمـــ
چــطـــور بــه صبـــح بـرسـانـمــــ
تــمـــامـــِ شبــــ ـــهـایـی را کـــ ه بــا رفـتـنـتـــــ
یــلـــدا شـــدنـــد …!!

***

نگاهتـــــــ ــ
بی خــــــار
بر اندام من می پیچــــــــد ….

***

می خواهم بِدهم دنیا را برایم تنگ کنند ، به اندازه آغوشت !

***

تــو را که از دلــم کم میکنــم ، باقیمانده صفــر میشــود

***

حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است ، حضور خاطراتت در وجود من

***

از حقیقتــــــــ ـ ـ ـ ـ های تلخ خسته ام
یک دروغ شیرینـــــــــــ ـ ـ ـــــ بگو
بگو دوستــ ـ ـــت دارم…”

***

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد

***

چای دم کن … خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها
چای با عطرِ هِل و گل‌های قوری، بهتر است

***

هوا نیستــــم
امــــا همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم
حال عجیبـــی ست دیدن ِ
همان آسمان که
شاید “تو” …
دقایقی پیش به آن نگاه کـــرده ای

***

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر”فقط یه شوخی بود” هست
یک کم کنجکاوی پشت “همین طوری پرسیدم” هست
قدری احساسات پشت “به من چه اصلا” هست
مقداری خرد پشت “چه میدونم” هست
و اندکی درد پشت “اشکالی نداره” هست

***

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 1,765
  • بازدید ماه : 6,364
  • بازدید سال : 45,004
  • بازدید کلی : 443,175