loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 95 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

سیگار تلقینی برای آرامش نیست

تسکینی برای درد هم نیست

فقط تنبیهیست برای من تا دیگر نخواهمت !!!

***

این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست ، خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند

***

تو که نیستی انگار دنیا نیست

هیچ چیز و هیچکس با من راه نمی آید در نبودت ! نه دلم و نه نفسهایم

این جور وقت ها فقط چشمانم خوب اشک میریزند و سیگار هایم قشنگ دود میکنند

***

کافه ام را می روم ، سیگارم را دود میکنم و آخر شب قدم زنان به خانه برمی گردم . . .

این روز ها هم اینطور میگذرند ، آرام و زیبا اما از آن آرام هایی که پایدار نیست و از آن زیبا هایی که ظاهریست . .

***

کبریت بکش تا ستاره‌ای به شب اضافه کنیم و خیره شو به مردمان تنهایی که در آسمان سیگار می‌ کشند . . .

***

چگونه بگویم ؟ اصلا از چی بگم ؟ از این همه تنهایی ؟ یا از این مرحم تنهاییم که فقط سیگار شده ؟ ولی بدون این مرحم الان جای خالیه تورو واسم پر میکنه .

منو درک میکنه . همون کارایی که تو هیچوقت نکردی

***

تو را ترک کرده ام !

خلاصه خیلی فرق کرده ام با روز آخرین دیدار !

دیگر حتی با احتیاط بیشتری دل می بندم !

اما الان حس خوبی دارم از نبودنت !

شبیه دست فروبردن در جیب گرم پالتوی پارسال و پیدا کردن یک نخ سیگار . . .

***

برو ای دوست که درد دل ما بسیار است

مرهم دود دل ما فقط این سیگار است

روح دریایی خود را تو مینداز به آب

پشت دریا نبوود شهر بدان دیوار است

***

مچاله شده ام در خودم با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده . . .

پنجره را باز نکن ، امروز دلم می خواهد غمگین باشم . . .

***

زندگی میگفت از هر چیز مقداری باقی می ماند . . .

دانه های قهوه در شیشه ، چند سیگار در پاکت و کمی درد در آدمی . . .

***

سیگارم را بیرون میکشم . . .

نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !

برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم کسی در غم و دود سیگارم شریک شود . . .

***

تنها آمده ام اینجا . . .

تا شاید دود سیگار فضای زخمم را مه آلود کند . . .

هنوز هم به هوای دو نفره بودن هایمان سوال همیشگی را تکرار میکنم . . .

آتش داری ؟!

ولی دیگر تو پاسخگوی این سوال تکراری نیستی . . .

***

درد مرد را یا مرد می فهمد یا دود سیگار

***

سیگاری روشن میکنم و به خاموش بودنم فکر میکنم

کام عمیق همراه آهی کوتاه

بیرون میدم دودش رو کمرنگ میشه

مثل خودم . . .

نفسم میگیره از زندگی اجباری

***


طعم تلخ سیگارو دوست دارم تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم تلخ مثل نبودنت . . . !

***

نمی دانم عمر من زود به پایان می رسد یا این سیگار

آتشش که زدم با خودم عهد کردم که آتش دلم را قبل از آتش سیگارم خاموش کنم

***

دختر کبریت فروش را یادت هست ؟

او کبریت را پشت به پشت روشن میکرد ، من اما سیگارم را

من و او هر دو دنبال خاطره هاییم

او از سردی هوا مرد اما من طولی نمیکشد … نگران نباش ؛ همه وجودم سردی هوای توست !

***

در سینه ام زخم های عمیقی هست ؛ انگار کسی مرا با زیر سیگاری اشتباه گرفته

***

سیگار تلقینی برای آرامش نیست

تسکینی برای درد هم نیست

فقط تنبیهیست برای من تا دیگر نخواهمت !!!

***

این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست ، خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 570
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 930
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,328
  • بازدید ماه : 8,921
  • بازدید سال : 47,561
  • بازدید کلی : 445,732