loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 305 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دوستان من،مثل گندمند!

یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است

ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند

مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .

***

فرشته ها همیشه وجود دارن،اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست

تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم

***

بهترین دوست تو کسیست ک اولین قطره ی اشک تو را می بیند ،

دومیش را پاک می کند

و سومیش را به خنده تبدیل می کند !

***

توی دنیا دوست های خوب محدودن

ولی دوستایِ خوب ، دنیایِ نامحدودن

***

خیلی حس قشنگیه وقتی یه دوست فاب داشته باشی

که همیشه حواسش بهت باشه ،

به یادت باشه ، نگرانت بشه و دوست داشته باشه …

مرســـی که هستی دوستِ من …

***

زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد

اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی،

رفیق اونیه که بدون اون داغونی !

***

هیچگاه نخواه که دل بگیری از دوست

شاید دل تو تمام دارایی اوست

***

در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست

پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری

***

دلشوره اگر هست تویی تو

صد خاطره در محفل من هست تویی تو

غیر از تو کسی در دل من جای نداره

یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو

***

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم

هر رفیقی را نبینیم نا خوشی

***

من اسیرخنده هات ، نه اسیر گریه هات

من همون سنگ صبورم نه رفیق نیمه رات

***

یک سنگ کافی است برای شکستن شیشه

یک جمله کافی است برای شکستن قلب

یک بیت کافی است برای عاشق شدن

و یک دوست کافی است برای تمام زندگی

***

سلام به تو که وجودت صفاست

عهدت وفاست

در زمانى که محبت کیمیاست

دوستى با تو ، دوستى با همه خوبیهاست

***

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون رفیقی زیباتر از گل دارم

***

یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانیهاست

اگر پیدا کردی قدرش را بدان

***

مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

***

الهی که بخت تو را وا کنم

تو را توی بخت خودم جا کنم

در باغ سبزی نشانم بده

که باغ دلت را مصفا کنم

***


سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره

***

کس نمی داند در این بحر عمیق،

سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق

من همین دانم که در این کوی و بر،

هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

***

تورا چون متن نامه دوست دارم

پراز شعرو چکامه دوست دارم

ز بس شیرین و خوش طعم وسفیدی

تو را چون نون خامه دوست دارم!!

***

دلم میخواست الان پیشم بودی

میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم،

دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شامون بگیره

اونوقت ۲تایی میشایدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی!!!

***

به کنج سینه منزل کردی ای دوست

دلم را رهن کامل کردی ای دوست

دلم مستغرق دریای غم بود

مرا مهمان ساحل کردی ای دوست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 533
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 1,241
  • بازدید ماه : 8,834
  • بازدید سال : 47,474
  • بازدید کلی : 445,645