loading...
پرتال جامع شامل خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشوئی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی
فروش سایت

با سلام خدمت کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

به اطلاع میرسانیم این سایت با 1345 مطلب و بازدید میانگین روزانه 120 بازدید به فروش میرسد + یک عدد دامنه با آدرس velveleha.com

قیمت پایه سایت بدون دامنه 45000 تومان می باشد.

قیمت سایت همراه با دامنه 55000ctsms.ir تومان می باشد.

 

قیمت سایت همراه با دامنه 70000velveleha.com تومان می باشد.

دامنه velveleha.com به تنهایی 35000 تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09152586821 در تماس باشید(لطفا فقط پیامک بزنید)

با تشکر

سایت با افتخار قدرت گرفته از سیستم قدرتمند و به روز رزبلاگ

ctsms بازدید : 516 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 

چقد خوبه تو اینجایی

چقد خوبه تورو دارم

چقد خوبه توو این بی رحمی دنیا پاهامو جای پاهای تو میذارم

چقد خوبه نوازش هات چقد خوبه احساست

چقد خوبه پایانی که تو باشی آغازش

***

هوایت چه دست سنگینی دارد

این را وقتی به سرم زد فهمیدم!!!

***

دلم برای تو تنگ است

آسمان دلگیر…

که در سراب سربی آن قطره ای ز باران نیست

***

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

***

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …

***

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …

***

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

***


با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!

***

با زیر مخالفی بگو بم بشوم

لبخند بزن مقابلت خم بشوم

تو یک کلمه بگو که حوّای منی

من هم به تو امضا دهم آدم بشوم

***

و حالا انتهای کوچه شعر

منم با انتظاری مبهم و زرد

ولی ایکاش جادوی نگاهت

غزل های مرا غارت نمی کرد

***

بگذار دلم استراحتگاهت باشد … تنگیش را تو ببخش.

***

ﻣﺜﻞ ﻋﮑﺲ ﺭﺥ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﺁﺏ

ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻫﺴﺘﯽ ﻭ ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ

***

اگه دیوانگی نیست پس چیست؟

وقتی در این دنیای به این بزرگی..

دلت فقط هوای یک نفر را میکند…!

***

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی

برای خودم هیچ نمی خواهم

***

دوست بدار کسی که دوستت دارد، حتی اگر غلام درگاهت باشد

دوست مدار کسی که دوستت ندارد، حتی اگر سلطان قلبت باشد

***

عشقم چنان ربود که دنیا و آخرت / اوفتاد چون دو قطره اشک، از نظر مرا

***

این روزها در من حالت فوق العاده اعلام شده است…

بیش از حد مجاز دلتنگ شده ام!!!

***

ای عشق مدد کن که ب سامان برسیم..

چون مزرعه تشنه ب باران برسیم..

یا من برسم ب یار، یا یار ب من..

یا هردو بمیریم و ب پایان برسیم..

***

میگن عاشقا بارون رو دوست دارن

ولی من یه چیزی رو هیچ وقت نگفتم

چه بارون بباره چه بارون نباره

با هر اتفاقی بیادت می افتم

***

آدَمے کہ بیصِدا قَهر میکُند،

میخوآهَد کِہ بِمانَد!

کِہ دوبآره بِخواهَد،

کِہ دوباره خوآستِہ شَود!

وَگرنہ کِہ رَفتن را بَلد اَست..

***

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری!

***

سربه هوانیستم

اماهمیشه چشم به آسمان دارم

حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که

شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ctsms.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1355
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 1,916
  • بازدید ماه : 6,515
  • بازدید سال : 45,155
  • بازدید کلی : 443,326